با حضور رييس پليس راه استان اصفهان و فرماندار اصفهان پاسگاه پيش ساخته پليس راه اصفهان – نايين ( سجزي ) همزمان با 25 پاسگاه در سراسر كشور به صورت ويديو كنفرانس مورد بهره برداري قرار گرفت .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اصفهان پاسگاه پيش ساخته پليس راه اصفهان – نايين ( سجزي ) همزمان با 25 پاسگاه در  سراسر كشور به صورت ويديو كنفرانس در مراسمي با حضور فرماندار اصفهان ، رئيس پليس راه استان اصفهان و جمعي از مسئولان محلي به بهره برداري رسيد .

معاون فني اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اصفهان گفت : اين ساختمان باهزينه اي  افزون بر40ميليارد ریال در زميني به مساحت 3 هزار متر مربع با زير بناي 600 متر مربع ساخته شده است  كه جايگزين ساختمان قبلي پاسگاه با عمر بيش از 45 سال  شد .

حسن رحماني افزود : کنترل وزن و سرعت خودرو توسط دستگاه های (w_i_m ) در حین حرکت از مواردی است که در این پاسگاه مورد نظر قرار گرفته است .

وی گفت : چهار ساختمان پاسگاه  قديمي ديگر در سطح استان وجود دارد كه به مرور زمان بازسازي خواهد شد .

فرماندار اصفهان نیز در این مراسم گفت :  با توجه به گستردگی شهرستان اصفهان و  بالابودن وظایف پلیس راه سجزی در خدمات دهی به بخش های دیگر ،  وجود پاسگاه پلیس راهی با این کیفیت مورد نیاز این منطقه بود و لازم است تا در مناطق حادثه خیز دیگر نیز اقدام به ساخت پلیس راه گردد.

 رضوانی افزود : مشکلاتی که در جاده های کشور و بخصوص در بعضی از جاده های اصفهان وجود دارد باعث شده کامیونها در مسیر سبقت حرکت کنند که این امر در افزایش تصادف ها تاثیر زیادی داشته است که باید به اصلاح این مناطق توجه بیشتری داشت.

سرهنگ پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان هم در این مراسم گفت : هر روز شاهد کشته شدن حدود ۵۰ نفر در تصادفات جاده ای هستیم که بی احتیاطی یکی از دلایل اصلی در وقوع این تصادفات است ولی به دلیل گستردگی حالت عادی به خود گرفته و مردم حساسیتی نسبت به آن ندارند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: حمل و نقل ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.