معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی، سبب معرفی جوانان این مرزوبوم به جهان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم  آغاز رسمی دومین تورنمنت بین‌المللی کبدی فجر اروند، ضمن قدردانی از تمامی متصدیان امر برگزاری این مسابقات در خرمشهر افزود: از فدراسیون کبدی، کادر فنی و اجرایی و به خصوص همکاران خود در خرمشهر از بابت برگزاری باشکوه این مسابقات قدردانی می‌کنم.

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی نیز در ادامه این مراسم  گفت: انتظار می‌رود تا با توجه ویژه به محورهای یادشده بتوانیم میزبانی شایسته‌ای را از مسابقات داشته باشیم.

پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند نیز در این آئین از فدراسیون کبدی خواست تا برگزاری این تورنمنت بین‌المللی کبدی را در تقویم این فدراسیون بنام منطقه آزاد اروند ثبت کند.

در آئین افتتاحیه، از خانواده شهید مدافع حرم «منیعات» با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد ضمن آنکه از سوی فدراسیون کبدی یک سکه بهار آزادی به این خانواده اهدا شد.

 دومین تورنمنت بین‌المللی کبدی جام فجر (۲۰۱۸) طی روزهای سوم و چهارم اسفندماه جاری در محل سالن خلیج‌فارس خرمشهر برگزار می‌شود، در این دوره از مسابقات تیم‌های کبدی آذربایجان، عراق، گرجستان، ایران، جوانان اروند و شهرداری خرمشهر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/د

برگزاری  دومین تورنمنت بین‌المللی کبدی جام فجر

برچسب ها: فدراسیون کبدی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.