در نشست ستاد مدیریت بحران بر برنامه ریزی مشترک برای نهایی کردن عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیما تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛جلسه ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص انتقال قربانیان حادثه هوایی 3704 هواپیمایی آسمان تهران به یاسوج به ریاست استاندار و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در استان های کهگیلویه وبویراحمد و فارس و همچنین مدیران استانی عضو ستاد بحران در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

در این جلسه علی محمد احمدی استاندار به آخرین وضعیت انتقال قربانیان این حادثه غم انگیز اشاره کرد و گفت: انتظار مردم این است که هرچه زودتر این مسئله حل شود.

احمدی ادامه داد: اگر برای انتقال قربانیان با توجه به منطقه سقوط و هم چنین وضعیت آب و هوایی نیاز به کمک و تجهیزان بیشتر داریم باید زودتر اقدام کنیم.

استاندار افزود: اگر شرایط جوی و میدانی و حتی بارندگی در قلل مرتفع اجازه بهترین روش انتقال و حتی امداد را نمی دهد باید صادقانه بگوییم و مردم و حانواده های حادثه دیده را منتظر نگذاریم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ادارات و نهادهای امدادی متناسب با کار و نحوه عملیاتی که در آن منطقه دارند نیرو و امکانات به منطقه منتقل کنند، ادامه داد: این جلسه با حضور مسئولان اجرایی از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، هلال احمر،مسئولان امدادی و هم چنین ادارات درگیر در این عملیات برگزار شده تا بتوانیم به صورت تخصصی این عملیات را به جلو ببریم.

انتهای پیام/د

 

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.