امام جمعه میاندوآب گفت: منتظر تحقیق وعده‌های سران اصلی سه قوا هستیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های امروز نماز این شهرستان گفت:علی رغم تاکید رئیس جمهور بر اینکه استانداران و مدیرانی که پروازی هستند از مسولیت خود برکنار خواهند شد، ولی شاهد آن هستیم که در استان‌ها و شهرستان‌ها اجرایی نمی‌شود.
وی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه نیز گفته است قضات متخلف به مردم معرفی خواهند شد و منتظر عمل هستیم.
حجت الاسلام حسن زاده به دلایل تحقق نیافتن این وعده‌ها اشاره کرد و گفت:متاسفانه در کشور لابی گری وجود دارد و هنوز شایسته سالاری جایگاهی در انتخاب برخی مسئولان ارشد کشوری ندارد و همینطور  بازرسی و نظارت کافی و بازدارنده نیز وجود ندارد.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت:آیا لازم نیست با این اوصاف عملکرد مسئولان میاندوآب هم بررسی و گزارش شود، مسئول ارشدی در این شهر داریم که در بیش از چهار سال که من امام جمعه این شهر هستم ۴ بار در نماز جمعه شرکت نکرده است، چون محل سکونتش جای دیگری است و از مدیران پروازی ماست، مسئول باید ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: مشخص است مسئولی که با چنین خصوصیاتی هنوز هم بر سرکار است پشتش به جای محکمی گرم است، مسئولی که از مافوقش نترسد بازدهی لازم را نخواهد داشت.
وی همچنین با بازماندگان سانحه هوایی اخیر کشور ابراز همدردی کرد و از حضور مردم مسئولان در مراسم عزادری فاطمه الزهرا (ص) تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن.م

شایسته سالاری جایگاهی در انتخاب برخی مسئولان ارشد کشوری ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
درود بر امام جمعه میاندوآب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
درود بر حجت الاسلام حمید حسن زاده