ورزشکار زنجانی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور شد .

درخشش بازیکن زنجانی در رقابت های لیگ برتر بدمینتون کشور به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ دور برگشت مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاههای کشور به میزبانی تیم شهدای مدافع حرم کرمانشاه در این شهرستان برگزار شد و در پایان این رقابت ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی با سود بردن از سروش اسکندری بازیکن سرشناس زنجانی به مقام قهرمانی دست یافت.

در دور برگشت این مرحله تیم دانشگاه اسلامی با کسب 9 امتیاز به مقام نخست دست یافت و تیم های شهدای مدافع حرم کرمانشاه و سپاهان اصفهان با کسب 7 و 5 امیتاز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم جدول ایستادند، بدین ترتیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی با احتساب دور رفت و برگشت این مسابقات و با کسب مجموع 16 امتیاز به مقام قهرمانی بیست و سومین دوره این رقابت ها دست یافت .

تیم شهدای مدافع حرم کرمانشاه با کسب 12 امتیاز نایب قهرمان و تیم های پراتیک رامیان و سپاهان اصفهان در امتیاز و بازی شماری برابر شدند که پس از گیم شماری مقام سوم اعلام خواهد شد .

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور با شرکت 7 تیم در قالب دو گروه الف و ب به صورت دو مرحله رفت و برگشت مقدماتی و دو مرحله رفت و برگشت نهایی برگزار شد .

انتهای پیام/ن

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.