سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل تیم فولاد ۹۰ دقیقه جنگیدیم و بازیکنان تمام کار‌هایی را که خواسته بودیم انجام دادند.

شفر: ۹۰ دقیقه مقابل فولاد جنگیدیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر پس از دیدار تیمش مقابل فولادخوزستان گفت: تعریف بسیار بزرگی را مى توانم از تیمم داشته باشم. ما 2 بازی سخت در لیگ قهرمانان در کشور هاى عمان و قطر داشتیم و امروز هم ۹۰ دقیقه جنگیدیم و بازیکنان تمام کار‌هایی را که خواسته بودیم انجام دادند.

او ادامه داد:روحیه تیمی بازیکنان فوق العاده است و تمام بازیکنان شخصیت بالایی دارند.

او درباره امید ابراهیمى گفت: بابت او غافلگیر نشدم چرا که ابراهیمى در دیدار هاى گذشته نیز عملکرد خوبى داشت و به نوعى او فرمانده تیم ما است و به کی روش بابت چنین بازیکنی تبریک می‌گویم.

سرمربى استقلال افزود: برخی از بازیکنان تیمم که 2 کارته بودند را در ترکیب قرار ندادم. از طرفى مجید حسینی و فرشید اسماعیلی هم در این دیدار در ترکیب نبودند. همچنین کارتی که حسینى دروازه بان تیم ما گرفت را همه دیدند و فکر می‌کنم داور تصمیم سخت گیرانه‌ای را انجام داد چرا که همه می‌دانستند حسینى 2 کارته است. در هر صورت او بازی بعدی را از دست داد و ما هم کارى نمى توانیم کنیم.

شفر ادامه داد: آرمین سهرابیان ابتدا در سمت چپ دفاع بازی کرد و سپس جانشین پادوانی در مرکز دفاع شد و از عملکرد و اعتماد به نفس او بسیار خوشحال هستم.

او بیان کرد:مدت هاست که در صحبت هایم گفتم باید فوتبال بازی کنیم و توپ را به حرکت در بیاوریم و بازی یک ضرب و 2 ضرب بازی کنیم. در بازى امروز گل اول، دوم و چهارم بسیار خوب بود و بازیکنان کار خود را بسیار خوب انجام دادند.

شفر در مورد عملکرد تیام گفت: تیام هنوز صد در صد آماده نیست و نزدیک به ۷۰ درصد آماده شده است. او بازیکنی است که غریزه فوتبال دارد و می‌تواند به خوبی بازی خوانی کند و توپ را نزد خود نگه دارد. تیام تمامى مواردى را که یک مهاجم باید داشته باشد را دارا است.

شفر بیان کرد: فردا در یک نوبت ریکاورى مى کنیم و در حال حاضر تیم ما به استراحت نیاز دارد. پس از بازی با پرسپولیس، 2 بازی مهم دیگر با العین داریم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما فعلا استراحت می‌کنیم.

او افزرد: باید وضعیت حضور نورافکن در ترکیب را بررسى کنیم و ببینیم او چه شرایطی دارد. بازى برابر فولاد برای هواداران یک بازی بسیار خوب بود و خوشحالم که نسبت به بازی گذشته بازیکنان از موقعیت هاى بیشترى استفاده کردند و بیشتر توانستیم گل بزنیم. اکنون فقط وقت استراحت است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

شفر در مورد وضعیت پادوانى گفت: فقط یک بازیکن به تیم ما اضافه شده و در این مسابقه خیلی خوب عمل کرد و بسیار خوشحال هستم. امیدوارم پادوانی هر چه زودتر به جمع ما بازگردد. امیدوارم مشکلی برای او پیش نیامده باشد. او نه فقط یک بازیکن بلکه یک شخصیت بسیار مهم برای تیم ما است. او با بازیکن‌های جوان صحبت می‌کند و برای او بهترین آرزو‌ها را دارم.

او بیان کرد:با وجود بارش باران در بازى امروز نظاره گر بودید که ما در این زمین بازى کردیم و توانستیم موفق باشیم. در حال حاضر پرسپولیس در ذهن من نیست و بعد از این بازی درباره پرسپولیس فکر می‌کنم. همینطور بازی با العین برای ما خیلی مهم است و باید ببینیم در روزهاى آینده کدام بازیکن به جمع ما اضافه می‌شود، اما امروز صحبتی نمی‌کنم.

سرمربى استقلال در پایان خاطر نشان کرد:در نیمه اول بازى عملکرد خوبى داشتیم و در نهایت پادوانی را از دست دادیم. در برخى از جاهاى بازى توپ هاى بلند حریف نیز به سمت دروازه ما مى آمد. براى بازى امروز روزبه مصدومیت جزئی داشت و آرمین سهرابیان هم به خوبى کار خود را انجام داد. در نیمه دوم باید بیشتر ضد حمله می‌زدیم، اما دیدید دیدار مقابل فولاد خیلی پاس‌های خوبی می‌دادیم، اما پاس آخر آن چیزی که می‌خواستیم نشد.

انتهای پیام/

اظهارات شفر در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار