امانوئل مکرون در بازدید از نمایشگاه سالانه کشاورزی در این کشور گفت، هفتاد درصد گوشت طبخ شده در رستوران‌ها در فرانسه از خارج از این کشور تامین می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه گفت، هفتاد درصد گوشت طبخ شده در رستوران‌ها در فرانسه از خارج از این کشور تامین می‌شود.

امانوئل مکرون در بازدید از نمایشگاه سالانه کشاورزی در این کشور گفت: من نمی‌دانم که گفتگو‌های کشاورزی مرکوسور (پیمان تجارت آزاد کشور‌های آمریکای لاتین) به چه نتیجه‌ای منتهی می‌شود. آن‌ها مشکلات خودشان را دارند. اما ما باید تلاش و مبارزه کنیم تا ارزش تولیدات کشاورزی خودمان را نزد خودمان ارتقا دهیم. ما نباید منتظر راه حل از خارج باشیم. ما امروز وقتی به رستورانی در فرانسه می‌رویم، مشاهده می‌کنیم هفتاد درصد گوشتی را که مصرف می‌کنیم در فرانسه تولید نمی‌شود. این خوب نیست. این دیگر تقصیر مرکوسور نیست.

وی در ادامه درباره واردات گوشت به فرانسه و مساله رقابت در حوزه‌های قیمت گوشت با محصول داخلی تاکید کرد که باید در داخل این مسایل کنترل شود و اگر تاثیر منفی قیمتی بر بازار ما داشت واردات گوشت را معلق کرد.

انتهای پیام/

سخنان مکرون درباره واردات بی‌رویه گوشت در فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار