معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی لرستان از معرفی ۳۶ طرح بخش کشاورزی در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی به بانک‌های عامل این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نامدار صیادی معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: دولت امسال برنامه گسترده‌ای در قالب طرح اشتغال روستایی و عشایری برای کاهش معضل بیکاری در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا در حوزه اشتغال روستایی برای سالجاری میزان اعتبار اختصاص یافته به کل دستگاه‌های اجرایی استان لرستان ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: در مرحله اول سهم سازمان جهاد کشاورزی لرستان مبلغی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان یعنی ۴۵ درصد از اعتبار کل تخصیص داده شده است.

صیادی رسته‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی را احداث گلخانه، شیلات، گیاهان دارویی، سردخانه و بسته‌بندی محصولات کشاورزی عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۳۶ طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه کارا توسط وزارت کار جهاد کشاورزی شهرستان‌ها تا پایان هفته جاری فرصت دارند طرح‌های مورد پذیرش و در دست بررسی را به ستاد استانی ارجاع تا پس از بررسی به کمیته فنی استان ارسال گردد.

انتهای پیام/م

معرفی ۳۶ طرح بخش کشاورزی لرستان به بانک‌های عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.