رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: جذب اعضای هیئت علمی امروز آغاز می‌شود و این مهلت تمدید نخواهد شد.

جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از امروزمحمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باتوجه به تاخیر پیش آمده در برنامه جدول زمانی فراخوان، این مهلت تمدید نخواهد شد و متقاضیانی که نتوانند تا این تاریخ اطلاعات خود را در سیستم ثبت کنند، باید خود را برای فراخوان بعد که در شهریور 1397برگزار می‌شود، آماده نمایند.

وی ادامه داد: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی برای عموم واحدهای دولتی و غیرانتفاعی از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخ 1396/11/29 آغاز خواهد شد و تا ساعت 8 صبح روز شنبه 1396/12/12 ادامه دارد.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم اظهار داشت: برای اعطای مجوز به موسسات آموزشی که مجوزی ندارند باید بررسی های لازم از سوی وزارت علوم صورت گیرد تا اگر برنامه موسسات با سیاست‌های آمایشی این وزارتخانه همخوانی دارد، اخذ مجوز صورت گیرد.

رضوان طلب اضافه کرد: دانشجویانی که در حال تحصیل هستند تا قبل از دفاع پایان نامه خود، نمی‌توانند متقاضی عضویت هیئت علمی شوند و ثبت تقاضای آنان بلا اثر است، همچنین کارمندان پیمانی یا رسمی در ارگان‌ها از شرکت در فراخوان قبل از استعفا محروم هستند.

انتهای پیام/

 

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی برای واحدهای دولتی و غیرانتفاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار