روس ها پیش از شرکت در رقابت های قهرمانی اروپا در جام دانکلوف بلغارستان شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روس ها روزهای 10 تا 16 اردیبهشت ماه سال 97 در داغستان روسیه میزبان رقابت های قهرمانی اروپا هستند و در این بین تدارکات وسیعی برای کسب قهرمانی در این مسابقات را دیده اند.
روس ها که در جام بین المللی کی یف غایب بودند، حضور در تورنمنت دانکلوف بلغارستان در اوایل فروردین ماه سال 97 را بعنوان اصلی ترین رقابت تدارکاتی پیش از مسابقات قهرمانی اروپا قرار داده اند.
خبر دیگر از روسیه اینکه بخان گوی گریف کشتی گیر روس و قهرمان سابق جهان که مدت ها از شرایط آرمانی به دور است، قصد دارد از این پس در وزن 65 کیلوگرم به میدان برود.

ازبکستانی ها با کشتی گیران روس و گرجستانی در بیشکک به میدان می روند

تیم کشتی آزاد ازبکستان با کشتی گیران روس و گرجستانی خود در رقابت های قهرمانی آسیا در قرقیزستان شرکت می کند.ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک در وزن 97 کیلوگرم و رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان در وزن 79 کیلوگرم دو کشتی گیر داغستانی الاصل ازبکستان هستند که جدا از سایر کشتی گیران این کشور تمرینات خود را در داغستان روسیه پیگیری می کنند.
دیوید مودزمانشویلی گرجستانی در وزن 125 کیلوگرم نایب قهرمان المپیک و نفر سوم جهان دیگر کشتی گیر ازبک ها در بیشکک است که تمرینات خود را با کشتی گیران این کشور در ترکیه دنبال می کند.

انتهای پیام/

اخباری از کشتی روسیه و ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار