جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: افراد اغتشاشگر همان کار داعش را انجام دادند و دستگیری و درگیری با دراویش به دلیل تفکر آنها نبوده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در حاشیه مراسم ترحیم شهدای ناجا که ظهر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار شد، گفت: برخی فرقه‌هایی که امروز در حال فعالیت هستند بر اساس شعار انگلیسی‌ تفرقه بیانداز و حکومت کن درست شده‌اند.

وی با بیان اینکه آن افراد خیال می‌کردند نظام جمهوری اسلامی که در دو صحنه با آن‌ها مدارا کرد تا مردم کمتر آسیب ببیند، این بار نیز این گونه عمل می‌کند، اظهار کرد: اصل قضیه این بود که آنها با خودمختاری و قلدری می‌خواستند جلوی پلیس بایستند.

به گفته جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، افراد اغتشاشگر همان کار داعش را انجام دادند و با یک دستگاه اتوبوس سه نفر از مأموران ناجا و یک بسیجی را به شهادت رساندند و این دستگیری و درگیری با دراویش به دلیل تفکر آنها نبوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
هر حرکتی که منافع و امنیت ملی، مال، جان و ناموس مردم را تهدید می کند باید قویا و فورا جلوی آن را گرفت و از مماشات و تاخیر در جمع آوری چنین حرکت هایی اقدام علیه خودمان خواهد بود. اگر این قضیه همان ساعات و روزهای اولیه جمع می شد الان ما شاهد قلدری عده ای از بی خردان و شهادت و مجروح شدن چند تن از هموطنان خود نبودیم. اگر آتش خاموش نشود هر روز شعله ورتر می شود و در نهایت دامن خودمان را هم می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
به دلیل رفتار ناجوانمردانشون و ایجاد اغتشاش بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
با تشکر از نیروهای مومن و زحمتکش نیروی انتظامی و بسیج دلاور و سپاه قدرتمند ، انشاالله این عزیزان بتوانند با قدرت و با شجاعت در مقابل این دراویش داعشی بیاستند
آخرین اخبار