مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران آماده سازی بیش از ۴ هزار نیروی هلال احمر استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ۹۷ خبرداد

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ۳ هزار جوان، یک‌هزار نجات‌گر و ۳۶۰ پرسنل جمعیت هلال احمراستان، بیش از ۴ هزار و ۳۶۰ نفر به  مدت ۲۰ روز از ۲۷ اسفند تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۷ به میزان ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفرروز در تمامی شهرستان‌ها و جاده‌های استان حضور دارند.

وی افزود: ۵۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار و ۵۰ پایگاه و کمپ ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران ۱۰۴ پایگاه خدمات هلال احمر امسال در اجرای طرح نوروزی ۹۷ فعال خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : ۷۵ دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات با تجهیزات کامل برای دسترسی بهتر در محور‌ها نیز سازماندهی شده‌اند.

اکبری افزود: طراحی روبوت تلگرامی خدمات سفر و طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن نجات هلال احمر با قابلیت دانلود از کافه‌بازار، سامانه ارتباطی ۱۱۲ ندای امداد، طراحی کمپ‌های مشترک با همکاری اورژانس، پلیس، راهداری، نیروی انتظامی و هلال احمر در شهرستان‌ها و در ورودی شهر‌ها از جمله تدابیر هلال احمر استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی ۹۷ است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان در سه سال متوالی گذشته عنوان برتر کشوری را به‌دست آورد .

انتهای پیام /ر

خدمت رسانی نیروی جمعیت هلال احمر مازندران به مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار