رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی؛

مسئولان در پذیرش بی حساب و کتاب دانشجو در رشته حقوق بازنگری جدی داشته باشند

رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی گفت:مسئولان در پذیرش بی حساب و کتاب دانشجو در رشته حقوق یک بازنگری جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  پرویز صفری رئیس کانون وکلای آذربایجان غربی در نشت با خبرنگاران رسانه های گروهی گفت : امسال جشن روز وکیل در روز دهم اسفندماه بصورت ملی  و با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در ارومیه  برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز هفته وکیل تصریح کرد : در آغاز این هفته به همت شورای اسلامی و شهرداری ارومیه خیابانی در مجاورت خیابان دفاع مقدس خیابان وکلا نامگذاری شده است و این نشان از اهمیت نقش وکیل در جامعه دارد.
صفری در ادامه استقلال کانون های وکلا را یکی از مهمترین دغدغه ها فعلی عنوان و اضافه کرد : هدف ما استقلال در دفاع است تا وکیل بدون محدویت بتواند از موکل خود و اقشار مستضعف جامعه دفاع کند اما در نظارت ما تابع قانون هستیم .
رئیس کانون وکلای استان با اشاره به فعالیت بیش 1 هزار وکیل در آذربایجان غربی و تعداد زیاد فارغ التحصیلان رشته حقوق و ظرفیت محدود برای صدور پروانه وکالت تصریح کرد : مسئولان در پذیرش بی حساب و کتاب دانشجو در رشته حقوق باید یک بازنگری جدی انجام دهند .
صفری از تعامل مناسب با دادگستری خبر داد وگفت : طبق توافق بعمل آمده بزودی وکلا از درب اختصاصی و بدون بازرسی بدنی میتوانند وارد دادگاه ها شوند.

انتهای پیام/م

مراسم روز وکیل و جشن استقلال کانون وکلای دادگستری در ارومیه برگزار می شود

 

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.