فرماندار بافق گفت: 12کیلومتر از قطعه سوم جاده یزد – بافق در حال آسفالت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق به همراه محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدير ساخت و توسعه راه ها، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی دیگر از مسئولان از روند پیشرفت بزرگراه بافق- یزد بازدید کردند.

زاده رحمانی گفت: زیرسازی و اجرای بیس 12 کیلومتر از قطعه سوم از باند دوم این مسیر به پایان رسيده و سه روز از شروع عملیات آسفالت آن می گذرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که آسفالت این قسمت تا پایان سال به اتمام برسد و تا مقابل مسجد ابوالفضل (ع) آسفالت شود.

وی تصریح کرد: در مجموع، باقیمانده اين مسير 23 کیلومتر است که با همت اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکاران و همچنين با تخصیص بخشی از منابع محلی شهرستان عملیات آسفالت ١٢ كيلومتر آن شروع شده است.

فرماندار بافق در پایان خاطرنشان کرد: عمليات زير سازی 11 کیلومتر از باقیمانده مسیر نیز تا پایان سال به صورت 100 درصد انجام می شود و متعاقبا بیس و اجرای آسفالت آن نيز انجام می گردد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه مسئولان شهرستان و استان با محوريت فرماندار محترم فعاليت خوبی داشته اند و پیمانکاران علیرغم مشکلات مالی با تدبيری كه به خرج داده شده، كار آسفالت را شروع كرده اند و روند اين پروژه مثبت است.

انتهای پیام/ ی

قطعه سوم جاده یزد – بافق آسفالت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار