نماینده مردم نهاوند در مجلس از اختصاص ۶ میلیارد تومان برای چهار خطه کردن مسیر حادثه خیز نهاوند ملایر آورزمان از ردیف ملی بودجه خبر داد.

اختصاص ۶ میلیاردی برای چهار خطه کردن مسیر نهاوند ملایر آورزمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی این مسیر سالانه صدها کشته می داد که با اختصاص این اعتبار این روند به طور محسوسی کاهش می یابد.

وی سیستم دفع فاضلاب شهد نهاوند را هم از طرح های مهم برشمرد و گفت : تاکنون برای این طرح ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و برای سال آینده ۷ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته ایم.

این نماینده مجلس مسقف کردن بازار نهاوند با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ، بهسازی روستاها با ۲ میلیارد تومان ، سالن باستانی و استخر سرپوشیده با یک و نیم میلیارد تومان ، و مجتمع آموزشی فاطمیه با ۳ میلیارد تومان و سد گرین با ۴۰۰ میلیون تومان را از دیگر طرح های مهم این شهرستان در سال آینده برشمرد.

بهرام نیا در ادامه از پیگیری و حل مشکلات چغندرکاران خبر داد و گفت : ده سرمایه گذارهم برای ساخت سردخانه پیشقدم شده اند که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ د

اعتبار ملی برای چهار خطه کردن مسیر نهاوند ملایر آورزمان

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.