عضو هیئت مدیره استقلال در حاشیه دیدار مدیران سرخابی و رسانه‌ها در هفته منتهی به دربی ۸۶ گفت: پرسپولیس و استقلال در کنار هم معنا می‌دهند.

ملکی:پرسپولیس و استقلال در کنار هم معنا می دهند/سلطانی فر می خواهد فرهنگ هواداران را نغییر دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اکبر عباسی ملكى عضو هيئت مديره باشگاه استقلال درباره لغو مراسم بازيكنان پیش از دربی 86 گفت: بحث جشن يا سمينار امروز ابتكار سلطانى فر بود كه بسيار ايده خوبى است و يك همگرايى ميان رسانه ها  دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در شهر آورد 86 است. سلطانى فر در نظردارد فرهنگ هواداران را تغيير دهد و نشان دهد این دو تیم در کنار هم معنا دارند.

او ادامه داد: ما استقلالى ها بايد بدانيم وقتى پرسپوليس وجود دارد ما معنى پيدا مى كنيم و همين طور بر عكس و دلیل اصلى اين مراسم این است كه رسانه ها بتوانند فرهنگ سازى كنند تا در آينده  همديگر را بهتر قبول كنيم.

ملکی افزود: قرار بود بازيكنان در اين مراسم شركت كنند اما بحث هايى در اين ميان بوجود آمد كه نكند همانند سال هاى گذشته اين مراسم براى پيش بينى تساوى باشد و حرف و حديثى بوجود آید.

عضو هيئت مديره استقلال درباره وضعيت استقلال بيان كرد: هواداران صاحبان اصلی تيم هستند و از آنها مى خواهيم پشت تيم خود باشند و دعا كنند و با حضور در ورزشگاه تيم خود را حمايت كنند. موفقيت هاى استقلال حاصل تلاش كادر فنى و مديريت است که با کم کردن حواشی تیم را رو به جلو هدایت کردند.

او در مورد وضعيت پادوانى گفت :خدا را شكر خطر رفع شده و در صورتیکه وضعیت پادوانی بهتر شود و پزشکان اجازه دهند او را به تهران انتقال می دهيم.

ملکی در مورد اينكه وضعيت هر دو تيم در جدول پيش از دربى خوب است گفت: اين 2 تيم هميشه از ابتدا تقابل هايشان جذاب بوده و فرقى هم ندارد که حال يك تيم خوب باشد يا بد. دربى يك داستان ديگر است و با همه مسابقات فرق مى كند، اميدوارم بازى خوبى باشد و دوستانه برگزار شود و اما پیروز این بازی باشیم.

عضو هيئت مديره درباره اينكه آيا پاداش براى تيم در نظر گرفته شده است يا خير گفت: ما در بحث مديريت طورى برنامه ريزى كرديم كه هميشه براى بازيكنان انگيزه ايجاد مى كنيم.

انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال درباره مهمانی پیش از دربی سرخابی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار