BBC فارسی از "احمدی‌نژاد جدید" چگونه استقبال می‌کند؟ +تصاویر

بی بی سی فارسی گرچه در ادبیات رسانه اش با احمدی‌نژاد به مهربانی خاتمی نیست ولی او را در سرلیست پوشش رسانه ای خود حتی هم ردیف خاتمی و روحانی قرار داده است.

BBC فارسی از به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود احمدی‌‌نژاد از چندین ماه قبل تاکنون نشان داده که علاوه بر جنجال سازی در داخل کشور از تیتر یک شدن رسانه‌های ضدانقلاب و حتی منافقین هم ابایی ندارد و این دوران گرچه ماحصل سالها اقدامات اینچنینی وی است ولی می توان گفت دوره جدیدتری از دوران سیاسی وی در حال رقم خوردن است. دورانی که می توان گفت با "احمدی نژاد جدید" روبه رو هستیم .

اما پس از هر حرکت و اقدامی از طرف وی تلویزیون و وب سایت بی بی سی فارسی به تریبون رایگان او و دوستان بهاریش تبدیل می شود. البته بی بی سی فارسی برای هر شخصیتی از داخل کشور که با مواضع نظام فاصله گرفته، شیوه و روش خاصی پیش گرفته است و این رویه جدیدی محسوب نمی شود بلکه یکی از اصول این رسانه محسوب می‌شود.

اما ذیل این اصل، نحوه پوشش اخبار، آیت الله هاشمی، خاتمی و روحانی با تاکتیک‌های متفاوتی در این رسانه انگلیسی صورت گرفته است. به گونه ای که نوع خط رسانه ای حتی درباره خاتمی و روحانی ببا یکدیگر تفاوت های جدی دارد که البته برای کارشناسان رسانه و رصدگران سیاسی چندان پیچیده نیست.

بی بی سی فارسی به عوان رسانه رسمی وزارت خارجه انگلیس، بر اساس اصول و منافع دولت مذکور خود وظیفه دارد بهترین و مناسب ترین خط رسانه ای را در برابر افراد موثر در ایران دنبال کند، تا نهایت منافع انگلیس از طریق پوشش رسانه ای و تبلیغاتی درباره آن فرد و جریان سیاسی تامین گردد. در همین راستا نیز بی بی سی فارسی "احمدی نژاد" جدید را نیز با اصول ویژه و مختص او دنبال می کند.

اما بی بی سی فارسی از احمدی نژاد جدید چگونه استقبال کرده است؟
قبل از پاسخ به این سوال باید در شرایط فعلی فهم درستی از سیاست‌گذاری‌های این روزهای بی بی سی را داشت. بی بی سی در شرایط فعلی یک پازل ویژه درباره سیاست داخلی ایران را دنبال می کند و بر اساس همین پازل نیز چینش خبر و تحلیل دارد. این پازل رسانه‌ای البته در ذیل یک گزاره کلی از محاسبات وزارت خارجه و دستگاه امنیتی انگلیس قرار دارد: "رصد و تولید محتوای دایم براساس دوره‌ای گذار افکار عمومی ایران به سمت ناامیدی از کارآمدی نظام و تولید سرمایه اجتماعی پایدار در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای اعتراضات گسترده مردمی"

بر اساس همین گزاره، تاکتیک رسانه بی بی سی مدام در حال عوض شدن است. همچنانکه مشاهده می‌شود بی بی سی فارسی حتی در اقدامی کم سابقه انتقاد از خاتمی را نیز به صورت هدفمند با هشتک #براندازم راه میاندازد. که البته نوعی تست در افکار عمومی نیز محسوب میشد. ولی بی بی سی نهایتا باید سرمایه اجتماعی پایدار برای عبور از جمهوری اسلامی ایجاد کند و این هدفگذاری نهایی است.

در این راستا حتی عبور از اصلاح طلبان – در صورتی که به عنوان نیرویی که همچنان بخواهند در درون جمهوری اسلامی باشند و تغییر اساس نظام را دنبال نکنند- را نیز در لا به لای اخبارش مطرح می کند. از سوی دیگر این به بهانه تقابل قطعی با اصلاح طلبان یا شخص خاتمی نیست. بلکه تاکتیک تحت فشار قرار دادن جریان اصلاحات برای همسویی بیشتر با سیاست های نهایی بی بی سی محسوب می شود.

در همین راستا نیز مشاهده می شود که بی بی سی فارسی هنوز هم در برابر خاتمی سیاست رسانه ای حفظ وجهه اپوزسیونی و عدم تخریب شخصیت سیاسی و تبلیغ مرام اجتماعی و فرهنگی او را دنبال می کند و البته همچنان تلاش دارد تا او به عنوان تکیه گاه و لیدر اپوزسیون درون محیط داخلی ایران در برابر جمهوری اسلامی حفظ بشود.

البته مدارای بی بی سی فارسی با خاتمی _ که نخواهد براندازی کامل را دنبال کند- نیز تا زمان دستیابی به اپوزسیونی فراگیر تر از اصلاح طلبان و تندروتر از لیدرهای آن خواهد بود. اپوزیسیونی که بتواند بار عبور از انقلاب اسلامی در جامعه را تا براندازی کامل جمهوری اسلامی پیش ببرد.

در هر صورت ذیل همین استراتژی بی بی سی فارسی هر فرد، جریان، فرقه و جناح سیاسی که به اصل نارضایتی از نظام و ناامیدی از کارآمدی جمهوری اسلامی کمک کند، زیر چتر حمایت رسانه ای خودش قرار می دهد.

بنابراین بی بی سی فارسی گرچه در ادبیات رسانه اش با احمدی نژاد به مهربانی خاتمی نیست ولی او را در سرلیست پوشش رسانه ای خود حتی هم ردیف خاتمی و روحانی قرار داده است. زیرا بی بی سی، راهبرد تجمیع سرمایه اجتماعی روحانی، خاتمی، احمدی نژاد و هر شخص و گروه دیگری که تولید نارضایتی و ناامیدی از نظام و اپوزسیون سازی از جمهوری اسلامی را داشته باشد، در دستور کار قرار دارد و آن را یک راهبرد همیشگی می‌داند. به همین دلیل بی بی سی همان نگاه راهبردی به احمدی نژاد را دارد که امروز به خاتمی دارد و دیروز به آیت الله هاشمی داشته است؛ هرچند ادبیات و تاکتیک آن در ظاهر متفاوت باشد.

اما از رصد مطالب سایت بی بی سی فارسی می توان محورهای ذیل را به عنوان نگاه راهبردی جددید بی بی سی فارسی درباره "احمدی نژاد جدید" مطرح کرد:

*احمدی نژاد فرصتی برای تثبت موارد ادعایی فتنه 88 و تطهیر عوامل فتنه

* اپوزسیونی با قابلیت اظهارات صریح تر دربرابر نظام و رهبری

* تخریب نهادهایی که بیشتر مانع اپوزیسیون ( قوه قضاییه، سپاه، شورای نگهبان و...) هستند

* ناامیدی اقشار متوسط به پایین (ناامیدی اقشار متوسط به بالا عموما از طریف اصلاح طلبان و اپوزیسیون خارج نشین پیگیری می شود)

* مشغول سازی ایران با گسترش تنش در میان شخصیت های تاثیر گذار درون محیط داخلی و حاکمیت جمهوری اسلامی

* تخریب اصولگرایان

* کاهش مقبولیت و مشروعیت مردمی ئ قداست زدایی از نظام

* چنگ اندازی به وجهه و اقتدار رهبری

و ....

در ذیل نوع بخشی از نوع مواجه بی بی سی فارسی با "احمدی نژاد جدید" را مشاهده می کنید:

BBC فارسی از



*ایستادگی در برابر رهبری!
بی بی سی فارسی طی گزاشی می نویسد: " نمی دانیم در گعده های سه نفره احمدی نژاد و مشایی و بقایی چه می گذرد اما هر چه هست خروجی مشورت ها هر روز این گروه سه نفره را از رهبری و اصولگرایان دورتر می کند. احمدی نژادی ها کارهای عجیبی می کنند، به خاتمی رییس جمهور اصلاحات که در حصری نیمه رسمی است نامه می نویسند. تاکید بر ولایت فقیه در گفته هایشان کمرنگ می شود و حتی از ضرب و شتم مخالفان در انتخابات سال ۸۸ اعلام برائت می کنند و آن را به گردن بخشی از نظام می اندازند که در اختیار دولت نیست."

در هشت سال گذشته، دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی، هر کسی را که نتیجه انتخابات جنجالی سال ۸۸ را زیر سوال برد و نقد کرد، بی بصیرت خواند و حالا رد صلاحیت احمدی نژاد به نوعی رد صلاحیت شورای نگهبان و خط بطلانی بر بصیرت رهبری نیز به شمار می آید.

این گزاش تصریح می کند: " احمدی نژاد علاقه دارد تا او را به عنوان تنها کسی بشناسند که می تواند خلاف نظر رهبری عمل کند چه اینکه در دوران ریاست جمهوری اش، ده روزی خانه نشست و نا رضایتی اش را از گماردن وزیر اطلاعاتِ منظور رهبری، نشان داد."

BBC فارسی از


در همین حالی بی بی سی همچنی طی گزارشی دیگر با عنوان "محمود احمدی نژاد در هفت پرده" در بررسی فراز و فرودهای کارنامه سیاسی احمدی نژاد، ثبت نام وی در انتخابات ریاست جمهوری را پشت کردن وی به رهبر انقلاب می نامد.

BBC فارسی از

BBC فارسی از



*رهبر جدید اپوزسیون ایران و پیشروتر از اصلاح طلبان و اعتدالیون
بی بی سی همچنین در گزارشی با عنوان " محمود احمدی نژاد: 'رهبر انقلابی' که غیبش زد" می نویسد: " احمدی نژاد عدم رضایت انبوه مردم از شرایط معیشتی و اقتصادی را می دید و در آستانه‌ گرانی و فلاکت بیشتر جای خالی یک رهبر برای معترضان را احساس می کرد. در شرایطی که محمد خاتمی "پشیمانی از رای به روحانی" را در قالبی کاملا محافظه کارانه و حکومتی "دسیسه" معرفی می کرد و دیگر اصلاح طلبان هر روز در پی دیدار با نهادهای حکومتی بودند تا وفاداری خود را به نظام و رهبری اثبات کنند او فضا را برای قرار گرفتن در جلوی صف ناراضیان بسیار مناسب می دید. او شامه‌ تیزی برای درک شرایط دارد."

BBC فارسی از


این گزارش همچنین می افزاید: " خطاب‌های - آیت الله- خامنه‌ای به وی در ششم دی ۹۶ هم تاثیری بر مواضع و سخنرانی‌های وی نگذاشت؛ او به صراحت گفت که مخالفان نظر رهبر نمی توانند بروند و بمیرند. احمدی نژاد تصور می کرد که حتی اگر تعداد بیشتری از نزدیکان وی را بازداشت یا محاکمه کنند یا خود وی را در حصر خانگی قرار دهند او در موقعیتی متفاوت با موسوی، کروبی و خاتمی قرار می گیرد: او کسی است که نظرات رهبر را آشکارا به دیوار می زند و بدون هراس از بسیجیان برای سخنرانی به شهرستان‌ها می رود."

BBC فارسی از

*شرایط برای انقلاب "احمدی نژاد جدید" مهیا است
جالب آنکه بی بی سی در گزارشی دیگر معتقد است که شرایط برای انقلاب احمدی نژاد حتی مهیا است! و می نویسد: " شاید گروهی فکر کنند که کروبی و موسوی ذخیره‌های نظام در شرایط بحران حاد سیاسی هستند و می توانند در چارچوب جمهوری اسلامی امواج اعتراضات انقلابی را رام سازند و نقش بختیار را در ماه‌های آخر نظام (از منظر دربار) بازی کنند. احمدی نژاد با حرکاتی که داشت مشغول پشت سر گذاشتن این دو بود. موج اعتراضاتی که در کشور آغاز شد نه تنها اصلاح طلبان حکومتی را که امروز همانند اصولگرایان اعتراضات را بهانه می نامند بلکه به تدریج موسوی و کروبی را نیز پشت سر گذاشت.در شرایطی که نه اصلاح طلبان و نه اصولگرایان برنامه و عزمی برای اصلاح نظام مالیاتی، کاهش رانت‌ها و امتیازات، اصلاح نظام بانکی و دیگر اموری که مستقیما به معیشت مردم مربوط می شود دارند، شعارهای ضد فساد احمدی نژاد شنیده می شد."

بی بی سی همچنین می افزاید: گروه احمدی نژاد تصوراتی ویژه از شرایط داشتند. آنها فکر می کردند که در دوره‌ بعد از انتخابات ۹۶ هیچ نیروی سازمان یافته و دارای تریبون و ارتباطات در سطح ملی در داخل کشور بجز گروه آنان علم مخالفت با حکومت را در دست نداشت و هیچ کس در کاست حکومتی بجز احمدی نژاد قادر نیست اعتراضات را در فضای سیاسی حکومتی به نفع برنامه‌ سیاسی خاصی جهت داده و انضمامی سازد. گروه احمدی نژاد تصور می کرد که ظرفیت قرار گرفتن بر فراز همه‌ شعار‌های اعتراضی را داراست و می تواند نارضایی‌ها را مدیریت کند."

* احمدی نژاد جدید پیشروتر از همه در اپوزسیون بودن

BBC فارسی از


همچنانکه واحدی، مشاور خارج نشین کروبی در سال 88، محمود احمدی نژاد را پیشرو تر از اصلاح طلبان و اعتدالیون در دفاع از مردم! و ایستادن در برابر نظام و حاکمیت معرفی می کند. او حتی تاکید می کند که روش احمدی نژاد از اصلاح طلبان و اعتدالیون در رسیدن به اهدافش موفق تر خواهد بود. جالب اینکه او معتقد است که احمدی نژاد بهتر جامعه را درک می کند و به همین دلیل هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان از ردصلاحیت وی در انتخابات ریاست جمهوری خوشحال شده اند.

در هر صورت "احمدی نژاد جدید" برای بی بی سی فارسی یک فرصت بزرگ محسوب می شود که این رسانه برای نهایت بهره برداری از اقدامات او عزم جدی تر از بسیاری از چهره های دیگر فاصله گرفته از قطار انقلاب دارد. در ذیل بخش های دیگری از بازتاب مواضع و اقدامات "احمدی نژاد جدید" در رسانه سلطنتی انگلیس را مشاهده می کنید که بدون توضیح خاصی کاملا روشن و قابل تامل است.

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

BBC فارسی از

 

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

راهبردهای رسانه انگلیسی برای رهبر جدید اپوزیسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۹
در انتظار بررسی: ۱۰۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
شبکه بی بی سی جیره خوار اسرائیل و امریکاست
Canada
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بی بی سی فلسفه اش فتنه انداختن است .فقط دنبال فتنه هاست .به این خاطر هم تشکلیل شده .مردم باید هوشیار باشند و انها را بشناسند .تعجبم از اقای احمدی نژاد است که کاسه اش را خورده .و کاسه را میشکند امینت کشور در اولویت هر کس باید باشد
Canada
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
وطن فروش
Canada
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
ما نمیدانیم. چگونه؟
Canada
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بدترین ازمایش الهی قدرت و ثروت است.بخاطر قدرت و ثروت دین .اخلاق و همه چیز زیر سوال میرود.بخاطر ش همه کاری میکنتد .حق را باطل و باطل را حق جا میزنند .واقعا سخته که باور کنی کسی که سی و اندی توی این دولت بوده و حتی همین رزیم و مردم او را بقدرت ریس جمهوری هم رساننذ .یک شبه انقلابی بشه .و بخواهد امینت کشور را بخاطر امیال خوذش به خطر بیندازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر انگلیس مرگ بر بی بی سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
لعنت بر بی بی سی دروغگو و عامل فتنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
باسلام
جمهوری اسلامی مثال قطارسریع السیری است که به برکت خون شهدا ورهبری آقا سید علی به مسیرخودبه کوری چشم دشمنان ادامه خواهدداد وهیچکس نمیتواند آن رامتوقف کند
بلکه خوداوخردخواهد شد هرکه میخواهد باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
خاک برسر کسانی که پشت به انقلاب و رهبری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
درود بر جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
میگم این محمود تازگی ها چیزی که نمیزنه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
درویشی
۰۹:۳۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
حیف از اون همه زحمت که حالا داره از بین میبرتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
خوارج هم نماز شبشون ترک نمیشد اما به ولایت پشت کردن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
بهتر نیست تموم بشه این ماجراهای احمدی نژاد و غیره و ذالک همین خود ماها باعث بزرگ شدن افراد هستیم بعد همینا باعث آزار ما میشن
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۸:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
آدمی که مثل عهد قجری ها هر روز قهر می کنه و به یک دلیلی میره بس میشینه حرم امامزاده ها دیگه آدم مورد اعتمادی نخواهد بود
United States of America
عبرتی
۰۸:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود گردی وما رستگار ان شا الله
میزان حا ل افراد است : امام عزیز وحکیم وامام خامنه ای بصیر
والعاقبه للمتقین
اگر دشمن ازما تعریف کرد در رفتار ومنش خود شک کنیم مخصوصا رسانه های انگلیس خبیث
خدایا ما را هرگز به جهالت طاغوت باز مگردان+ خدایا این نعمت انقلاب اسلامی را ازما مگیر+ ودر نهایت خدایا به حق محمد وآل محمد صلوات الله علیهم اجمعین لحظه ای مارا به خودمان وامگذار_+ آمین یا رب العالمین
-
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
به عنوان یک برادر شهید می گویم اولا بی بی سی حرف مفت زیاد می زنه و دنبال اختلاف بینداز و حکومت کن هست ثانیا احمدی نژاد ولایتمدار و این را از عمق جان می گویم سر زبون همه خودمون رو ولایتمدار می دونیم ولی پا عمل که بشه همه دنبال کار خودمونیم نمونش اقتصاد مقاومتیه کدومتون جنس خارجی رو به خودتون حروم کردید؟؟؟؟
به خدا قسم یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت کورکورانه است.
Iran (Islamic Republic of)
هزار سنگرآمــــــــــــــــــــــــــل
۰۸:۳۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد بداند ما افرادمستضعف جامعه به ایشان رای دادیم وبرای ایشان نذری دادیم وواقعا" خوشحال بودیم که با شعارهای انقلابی تاحدودی امیدهارا زنده کرد ولی گرفتار شدن در دام شیاطین ایشان را وارد ظلمت کرد بطوریکه نورتابنده ولایت چشمش را تار ودرحال کور شدن کرده است .امیداست که خداوند لطفی درحقش کند وایشان را از ظلمت نجات وبه روشنایی رهنمون سازد. احمدی -روحانی-خاتمی بدانند تا زمانی هرکدام از امام خامنه ای زاویه بگیرند هیج جای در قلب وفکر ما ندارند.
خدایا تا دولت یار امام مسلمین خامنه ای عزیز ما را نگهدار.
-
مسعود
۰۸:۲۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر ضد ولايت فقيه ، حالا هر كي مي خواهد باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ملت ثبات ندارن والا تا دیروز همه به احمدی نژاد فحش میدادن که مارو بدبخت کرده و ال و بل کرده حالا معلوم نیس ی دفعه چشون شده این شده آدم خوبه کلا عادت کردیم به اینکههر کی سر کاره بهش فحش بدیم و بعدا ازش حمایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
رسمه که باید رئیس جمهور قبلی تخریب شود ول کنید شما را به خدا در هشت سال ریاست کسی چیزی نمی گوید بعد از رفتن همدیگر را متهم می کنند همشون مثل هم هستند طبق نقشه حرکت می کنند و راهبردیه با حرفهای خوشگل خودمان را گول نزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
اقای احمدی نزاد چرا پا تو جای پای طلحه وزبیر گذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۴۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
تنهای شخصی که می تونه کشور ما را از این بحران خارجی وداخلی نجات بده دکتر احمدی نژاد است والسلام نجات اقتصاد وسیاست کشور ما فقط به این شخص متکی هست اگر ایشان از طرف رهبر عزیزمان تائید بشه من به همه مردم ایران قول می دهم نه تنها اقتصاد کشور ما حل میشه بلکه چنان تو دهنی محکمی بر رژِم صهیونیستی وآل سعود وآمریکا می زنه که چند دهه تو اذهان مردم جهان بمونه انشالله در انتخابات آتی ایشان از طرف ملت انتخاب میشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۵۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
موندم این همه خیال خوش رو از کجا اوردی
برادر من این همه مشکلات از زمان این آقا مونده با اون درآمد سرشار نفتی که داشتیم بازم هیچ چیز ثبات نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
زهی خیال باطل.دیگه تموم شد احمدی نژاد آب بردش.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۱:۴۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
اقای احمدی نژاد لطفآ سر عقل بییایید شما با رای این مردم وبا خون شهدا به رییس جمهوری رسیدید کاری نکنید به دست همین مردم نابود بشوید شما با پول این مردم میخواهید وطن فروشی کنید ایا میخوا هید در صف طلحه وزببر قرار بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
حزب الهی ۳۱۳
۰۱:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
پروردگارا شر دشمنان اسلام رو به خودشون برگردان
اسلام و مسلمین رو در پناه خودت سر بلند و پیروز بگردان
ماروازسربازان واقعی امام زمان علیه السلام قرار بده
اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا عاقبت همه ما ختم به خیر بگردان
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد از وقتی حرف رهبری رو گوش نکردی حرف تو برای ما پشیزی ارزش ندارد چه برسد به بقیه کارهایت.
به خودت بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
خدا تورو هدایت کنه احمدی نژاد شدی مایه دردسر همه
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۰۰:۴۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
اون دوستانی که میگن زمان احمدی نژاد ایران بهشت بود لطفا یادشون بیاد که این آدم عامل گرونی خیلی چیزها شد لوازم برقی سر به فلک گذاشت
اومد ی حرفی در مورد خونه های کلنگی زد و قیمتش رو 4 برابر بیشتر کرد ی کاری که با 200 میلیون هم نمیشه خونه خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
حیف که احمدی نژاد خودش را خراب کرد. برای من که همیشه و همه جا طرفدار سینه چاکش بودم دیگه تمام شد. واقعا به حرف دیگران رسیدم که این آدم هوچی هست. انشاءا... خداوند اول مرا و بعد این بنده خدا را هدایت بکند. با این روحیه استکبار سیزی حیف که خودش را خراب کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
از وقتی حرف رهبر رو گوش نکرد
از چشم مردم افتاد
Iran (Islamic Republic of)
مقدمی
۰۰:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد خوب اصلا ی دونه بهترین ولی دیگه 8 سال ریاست جمهوریش تموم شده این همه جار و جنجال واسه چیه پس بره دنبال درس و دانشگاه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
احمدینژاد ای کاش اطرافیان صالح داشته باشند الان رفاقت اقای مشایی و فریدون یعنی اطرافیان هر دو حاشیه ساز هستن یکی مفسد اقتصادی یکی هم گفته با مردم اسراییل مشکل نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمدنادری
۲۳:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مردم وهوشیاری رهبری به هیچ خائنی اجازه عرض اندام نمی دهند اینکه عددی نیس توهم داره بیدارش می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
در مسیر انقلاب اسلامی ایران از سال 57تا کنون ما مردم عادی وهمپیمانان خمینی کبیر،همچنان با همه مشکلات جنگیده وهمگام با ولی و رهبر انقلاب آمده ایم ولی در این مسیر خیلی ها که به پست و مقام ومنصب رسیدن ،دچار تزلزل شدن وراه کج کردند وازه به بیراهه رفتند.وباز هم پیدا خواهند شد چنین افرادی،پول وقدرت وسیاست چیزهایی نیستند که اجازه دهندهر آدمی بتونه براحتی در راه مستقیم قدم برداره ،واز هدف خود واز راه حق جدا نشه.کمتر کسی میتونه هم دنیا وهم آخرت را با هم بدوش بکشه.من برای افرادی که بخاطر پول،مقام،سیاست بازی،از راه منحرف شدن همچون افرادی که همه میشناسیم مثل منتظری،کروبی،موسوی،خاتمی وخیلی های دیگر،،،من به این افراد پیشنهاد میکنم دست از دلسوزی برای مردم،دوستان وخانواده خود وجناح ها بردارید و سر بر سجده بگذارید که این بهترین گزینه برای شماست.
خدا براه راست هدایت کنه همه رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا عاقبت ادم بخیر کنه .احمدی نژاد ادم خوبی بود.
Iran (Islamic Republic of)
غلامی
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
این آقا و طرفداراشون یادشون رفته که زمان رئیس جمهوریش تقریبا هیچ کشوری با ما مراوده نداشت تو دنیا منزوی شده بودیم و تعاملی با جهان نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
من احمدی نژاد رو خیل دوست داشتم و یکی از حامیان سرسختش بودم و به 8 سال زحمتش احترام زیاد یمیذارم ولی این حاشیه سازی ها بی دلیله و فکر میکنم بیشتر جنبه خودنمایی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
ای بابا پس کی تموم میشه داستان این آقا هیچ رئیس جمهوری انقدر حاشیه نداشته به خدا
Iran (Islamic Republic of)
نقوی
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
نمیدونم چه دردی هست که نمیذارن رئیس جمهور ها کارشون رو بکنن
وقتی این آقا رئییس جمهور شد رئیس دولت اصلاحات هر روز ی داستانی راه مینداخت الانم که روحانی رئیس جمهور شده این آقا هر روز ی نامه تازه می نویسه
بشین سرجات بذار ببینیم داره چه اتفاقی میوفته
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
این رفتارهای احمدی نژاد بیشتر جنبه روانی داره بیشتر شبیه به اینه که توهم محبوبیت حداکثری داره میخواد اینو حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
گلبهار
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دوست داره تو راس خبرها باشه حالا واسش فرقی نداره که داخلی باشه یا خارجی
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
امان از روزی که آدم رو جو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد مرد حقیقت و عمل .
مرگ بر امریکا اسراییل و انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار سابق
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
ادم خوبی بود و خیلی دوستش دارم اما دیگه داره حاشیه هاش زیاد میشه اینجوری محبوبیت خودش رو داره از دست میده کم کم
Iran (Islamic Republic of)
طالب
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد داره این کارهارو میکنه تا ذهن همه درگیر خودش بشه و دادگاه بقایی بره تو حاشیه
همه اینا سیاسته شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
نادم
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
کسی که هیچ جایگاه سیاسی نداره و به خودش انقدر جرات میده که اینجوری نامه بنویسه و به رهبری دستور بده حتما اگه این دفعه رئیس جمهور بشه میخواد گردن همه رو بزنه
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مردم ما فقط ظاهر هر چیزی رو میبینن میگن اومد یارانه داد ولی نمی گن همون 45 هزار تومن باعث پول آب و برق و گاز و نون بره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
آقای احمدی نژاد .بین لرها ضرب‌المثل هست که دوستت دارم نه اندازه ی خودم .تو تمام خدمات برجسته را به خاطر بقایی مشایی از دست دادی هر چند خیلی دوست دارم ولی رهبری نبود 10 بار اعدام میشدی. این ملت رهبر خویش مطمئن با جان ودل فدایی هستند در آمریکا حرف زدن کو خیلی سریع به بی بی سی بگو ک غلط کردی من جان فدای اسلام و وطنم تا گوشه گیر نشدی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۲:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
احمد‌ی‌نژاد‌دوستت‌داریم.حق‌میگوید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مردم از احمدی نژاد تعریف میکنند بله از یک طرف در دوران رییس جمهورش زحمت کشیده ولی مردم فروش نفت دوران هشت سالش را حساب نمونند ایشان در هشت سال نفت را تا مرز یکصد و هفتاد دلار هم فروخته در هشت سال دوران ریاستش تقریبا هفتصد میلیار دلار فقط فروش نفت داشته تعریف مردم فقط به خاطر یارانه ایشان هست چرا یک رسانه ضد انقلاب بی بی سی از ایشان تعریف میکند چرا تو دهن این رسانه نمیزند حداقل بگوید بی بی سی مگر تو فضولی که از من تعریف میکنی همین رسانه در دوران ریاست جمهوریش شب و روز بد ایشان را میگفت نمیدانم چی شده من همه مسو لین را دوست دارم و باید دوست داشته باشیم چون فکر نمیکنم ضد نطام باشن ضد اسلام باشند مسئولین خواهشا این دعواهای سیاسی را کنار بگذارند که باعث سوء استفاده دشمنان اسلام و نظام میشود همه باید مطیع امر رهبر فرزانه مان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
امین امینی
۲۱:۵۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
باسلام اقای احمدی نژادباید ازمردم ایران ومقام معظم رهبری معذرت خواهی کنند مخصوصا از وقایع سال ۸۸
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۱:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
این آدم سرسپرده شده
خدا به راه راست هدایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
من نمیدانم این ملت با بصیرت چرا در انتخابات افراد خوب انتخاب نمی کنند . انتخاب شدن این افراد از جمله مرحوم حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی ، آقای خاتمی ، آقای احمدی نژاد و... به دور از بصیرت مردم است .
اخه این بصیرت معروف موقع انتخابات کجا میره؟
Iran (Islamic Republic of)
ملایری
۲۱:۰۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر ظالمین ...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
تازمانی که فکرمیکردیم درخط رهبری هستی باتو بودیم ومطمنم یاران خالصت ازاین دسته بودند...اماحالا اگرطرفدارانی داشته باشی مطمن باش سرکارهستی وفقط اون دنیات روخراب میکنی چون توی این دنیا دیگه توایران جایی تودلها نداری مگربری انگلیس
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
محمود تو دیگه یار نداری الکی دست و پا نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام آقای احمدی نژاد تو رو خدا برگرد.پشت رهبری رو دیگه بیش از این خالی نکن.این مشایی وبقایی رو رهاشون کن.ما بخاطر شما هر فحش وبد وبیرا بود خوردیم.باز عیبی نداره.نگاه کن آقای روحانی دراین چندسال تقریبا هیچ کار مهمی برای اقتصادکشور انجام نداد اما بازبانش خلاصه داره کشور رو میچرخونه.اماشما آن همه کارازقبیل(مسکن مهر،کارت سوخت،یارانه،و....) انجام دادید و....
Germany
امیر
۲۰:۲۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
تراخداببینییدحیف نیست نماینده این کشوردردنیااحمدی نژادباشه بعدشم آخرسرشاخ بشه،همونی که که هاله ای از نور دیده بود وجود این آدم پره ازحیله،کفش پارشدشو تو تبلیغات انتخاباتی از پاش دربیاره که ملت دلشون بسوزه بگن این همون آدم بود که دنبالش بودیم،بابا کمی خجالت بکش
Finland
شروین
۲۰:۱۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
رئیس جمهور بدی نبود بعدا هم فرد سیاسی بدی نبود اما امان از وقتی که ادم اختیار خودشو بده دست آدم نااهل
Iran (Islamic Republic of)
عزیز عسگری تملیه
۲۰:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اقای احمدی نژاد حرف مقام معظم رهبری برای همه ما حجت است اگه شما به اندازه شاگرد شاگردهای ایشان بصیرت میداشتید سکوتت جایزتربود که دشمن سوء استفاده نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اینان فقط میخوان در ایران میان هم ریزی کنند و از اب گل الود ماهی بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
لحمد
۱۹:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
بی بی سی لعنتی بدان ملت ایرا ن خیلی هوشیار تر از این حرفها هستند که بخوانند گول چرت و پرت های شما را باور کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد و احمدی نژاد ها بدانند که میزان و معیار ما وضعیت فعلی افراد است. یک زمانی احمدی نژاد تابع شیطان نفس نبود و مردم او را قبول داشتند ولی از وقتی که شیطان غرور و خودبزرگ بینی و شیاطین بیرونی به ویژه مشایی و بقایی او را مسحور خود ساختند مردم هم از او روی برگرداندند .
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
لعنت بر بی بی سی که فقط دنبال شیطنت است شیطان انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خیانتی که این آقا به مملکت وارد کرد با ندانم کاریهایش چه در دوران ریاست جمهوری چه الان هیچ کس نکرد چون به تذکرات رهبری گوش نکرد وخود رای می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
لعنت خداوند به بی بی سی و وطن فروشان خائن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ برآمریکاوانگلیس خبیث وتفرقه افکن
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
من برای 10 میلیون وام یک ساله دارم میدوم ولی اینا عین خیالشون نیست که ملت در فقر به سر میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
هرکی اومد جیبب خودشو اطرافیانشو پر کرد و رفت اگه واقعآبه خاطر خدمت این همه حرف میزنه بره تو یه منطقه محروم خدمت کنه.این جنگها فقط سر چپاول بیت االماله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
هرکی اومد جیبب خودشو اطرافیانشو پر کرد و رفت اگه واقعآبه خاطر خدمت این همه حرف میزنه بره تو یه منطقه محروم خدمت کنه.این جنگها فقط سر چپاول بیت االماله
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۱۹:۱۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
بی بی سی براش فرقی نمی کنه احمد نژاد رئیس جمهور باشه یا روحانی هر کاری میکنه تا تو این کشور تفرقه بندازه وسلام
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
من نمیفهمم اینا چرا ریاست جمهوریشون تموم میشه ول نمی کنن و بر نمی گردن سر کار قبلیشون بابا برین بشین کارتونو بکنین چیکار به سیاست دارین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
حال آدمها ملاک بود که دیگه حالی واسه احمدی نژاد نمونده
Iran (Islamic Republic of)
یا حق
۱۸:۴۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
ای خدا چرا ما انسانها به قیامت وسوال وجواب اخرت فکر نمیکنیم ..برای کی وچی جنجال میکنیم ...برا مردن فقط یک کفن و جوابگویی میمونه ...احمدی نژاد بترس از فردای قیامت
Iran (Islamic Republic of)
براتعلی
۱۸:۴۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
کاری نکنید که کاندیدا شوم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
لعنت بر شبکه های معاند که عامل فتنه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
لعنت بر بی راهه رفتگان داخلی که خوراک برای این شبکه های معاند درست میکنند
خداوند عاقبت هممون رو ختم به خیر و اطاعت از ولی فقیه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
شبکه بی بی سی جیره خوار اسرائیل و امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
امریکا رو به نابودی و فنا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اسرائیل این غده سرطانی به همراه شیطان بزرگ امریکای جنایتکار انشاالله هر چه زودتر نابود خواهند شد و آنچه باقی خواهد ماند اسلام و ایران همیشه پیروز خواهد بود .درود بر کشور عزیزم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اسرائیل این غده سرطانی به همراه شیطان بزرگ امریکای جنایتکار انشاالله هر چه زودتر نابود خواهند شد و آنچه باقی خواهد ماند اسلام و ایران همیشه پیروز خواهد بود .درود بر کشور عزیزم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اسرائیل این غده سرطانی به همراه شیطان بزرگ امریکای جنایتکار انشاالله هر چه زودتر نابود خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
زلزله بزرگ در مرکز شهر کالیفورنیا ۹ ریشتری بشه تا نابودی این غده سرطانی اتفاق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اسرائیل این غده سرطانی به همراه شیطان بزرگ امریکای جنایتکار انشاالله هر چه زودتر نابود خواهند شد
Germany
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر منافقین .مرگ بر امریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا وانگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا وانگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خداکنه هرچه زودتر دشمنان اسلام و مسلمین هرچه زودتر محو ونابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا همه را به راه راست هدايت نمايد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا همه را به راه راست هدايت نمايد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
هیچ اعتمادی به بی بی سی نیست . خداکنه این بی بی سی لعنتی نابود بشه و همچنین دشمنان اسلام هم نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
ای لعنت بر بی بی سی انشالله نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
امریکا رو به فنا و نابودی است به زودی زلزله ای بزگ امریکا را بطور کامل نابود می کند به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
الهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
راه توبه همیشه برای انسانها بازه و خدا میبخشه امیدوارم به راه درست برگردی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
کار انگلسی ها تفرقه انداختن است .مرگبر انگلیس
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه . این بی بی سی خداکنه نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
کار انگلسی ها تفرقه انداختن است .مرگبر انگلیس
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه . این بی بی سی خداکنه نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
همه اینا زیر سر مشائی و بقاییه وگرنه احمدی نژاد اصلا این جوری نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
در زمان دکتر احمدی نژاد میتوانستیم شکم بچه هایمان را سیر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دوره ی اول آری انصافا خوب بود ولی دوره ی دوم خیر دلار هزار تومنی 4 هزار تومن شد اما دوری از ولایت ما را نا کجا آباد خواهد برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
درود بر شرفت من یه کارگر ساده ام بعضی شبا نون نمیخوریم میخوابیم
Taiwan (Province of China)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
ما پس چرا نمیتوانستیم ؟ نکنه شما تو محلشون زندگی میکردی ! از سر کوچش گوجه میخریدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اقای احمدی نژاد لطفا دستان استکبار وشیطان بزرگ رو تو این تفرقه ببین.واین شیطان بود که با خودبزر بینی ولجاجت رانده شد.واین همان شیطان هست که با لطایف الحیل میخواهد شما را از انقلاب بگیرد .سخن حق را از هر کسی بگیری موجب کوچک شدن وتحقیر نمیشود لطفا تو قران وتاریخ تامل کن خودت روبشکن نترس کوچک نمیشوی که حتما بزرگ هم میشوی .هرچند برای اطرافیانت هم اگر توطئه چیده باشن مصلحت اسلام و انقلاب بالاتر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
اقای احمدی نژاد لطفا دستان استکبار وشیطان بزرگ رو تو این تفرقه ببین.واین شیطان بود که با خودبزر بینی ولجاجت رانده شد.واین همان شیطان هست که با لطایف الحیل میخواهد شما را از انقلاب بگیرد .سخن حق را از هر کسی بگیری موجب کوچک شدن وتحقیر نمیشود لطفا تو قران وتاریخ تامل کن خودت روبشکن نترس کوچک نمیشوی که حتما بزرگ هم میشوی .هرچند برای اطرافیانت هم اگر توطئه چیده باشن مصلحت اسلام و انقلاب بالاتر است .
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۲۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
زبیر هم از پیامبر لقب سیف الاسلام گرفت اما در جنگ جمل روبروی امام علی علیه السلام قرار گرفت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
احمدی نژاد یك فتنه گر تمام عیاره.كسی ك ب رهبر خودش توجهی نمی كنه!گذر زمان داره ثابت میكنه ك كی فتنه گر بود!
۱۲