دانشجوی نخبه کرمانشاهی علی رغم فقر و بیماری شدید قلبی ، رتبه ۷۶ آزمون کنکور سراسری را کسب و در رشته پزشکی قبول شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مددجوی نخبه کرمانشاهی علی رغم فقر و بیماری شدید قلبی، امسال در آزمون کنکور سراسری پذیرفته و در رشته پزشکی قبول شد.

خانواده این دانشجوی موفق سال ها پیش به دلیل کهولت سن و از کارافتادگی پدر خانواده تحت حمایت کمیته امداد درآمدند.

این مددجو از همان کودکی دچار بیماری شدید قلبی بود و از آن جایی که خانواده اش از عهده تامین هزینه های درمان و عمل جراحی او بر نمی آمدند با کمک کمیته امداد تحت معالجه و درمان قرار گرفت و پس از یک عمل طولانی بر روی قلبش تا حدود زیادی سلامتی خود را بازیافت.

نخبه کرمانشاهی در آن روزهای سخت بیماری و فقر به خود قول داد که روزی با همین قلب رنجورش پشت فقر و بیماری را به خاک بمالد و با قبولی در دانشگاه؛ پزشکی حاذق شود و بتواند دیگران را با کمک خداوند متعال شفا دهد.

سال ها گذشت و در این سال های سخت او بر سر قول و آرزویش ماند و برای رسیدن به آرزویش تلاش کرد. چه روزها و شب هایی که او از درد قلب و سنگینی فقر به خود می پیچید اما هرگز نا امید نشد و با جدیت به هدف و آرزویش فکر می کرد.

سال گذشته او در کنکور سراسری شرکت و علی رغم تمام مشکلات مالی و بیماریش رتبه ۷۶ رشته تجربی را کسب کرد. حالا این مددجوی نخبه وموفق با تلاش و پشتکار در رشته پزشکی تحصیل و برای ادامه تحصیلش هنوز هم امیدوار به عنایت خدا است.

انتهای پیام/ز

 

 

دانشجوی نخبه کرمانشاهی علی رغم فقر و بیماری شدید قلبی  رشته پزشکی قبول شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.