رئیس‌جمهور آمریکا با هدف خصوصی‌سازی کنترل حمل و نقل هوایی، خلبان شخصی خود را برای تصدی ریاست اداره هوانوردی فدرال پیشنهاد کرد.

ترامپ خلبان شخصی خود را برای ریاست اداره هوانوردی فدرال پیشنهاد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، اکسیوس گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در تلاش است تا جان دانکین، خلبان شخصی خود را برای ریاست اداره هوانوردی فدرال معرفی کند.

یکی از مقامات ارشد دولتی آمریکا به اکسیوس گفت: ترامپ، دانکین را برای تصدی این پست پیشنهاد کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، نام دانکین، که در دوران مبارزات انتخاباتی ترامپ خلبان وی بود، در فهرست مربوط به مقام اول اداره هوانوردی فدرال، که بر حمل و نقل هوایی آمریکا نظارت دارد، قرار دارد.

این مقام دولتی افزود: دانکین برای احراز این پست مصاحبه شد و نتیجه مصاحبه وی عالی ارزیابی شده است.

وی در ادامه به اکسیوس گفت: دانکین در این فهرست قرار دارد چون خلبانِ رئیس جمهور است، اما اگر انتخاب شود به این علت نخواهد بود.

همچنین یک مقام دولتی دیگر از پیشنهاد جان دانکین برای اداره هوانوردی فدرال خبر داد و گفت که او تجربه لازم را برای مدیریت این اداره دارد.

سی ان ان در اوایل این ماه گزارش داد ترامپ تاکنون کسی را برای تصدی این مقام نامزد نکرده است، اما تاکید داشته است که اگر این اداره توسط یک خلبان مدیریت شود، عملکرد بهتری خواهد داشت.

به نظر می‌رسد این اقدام ترامپ در ادامه تلاش او برای خصوصی‌سازی کنترل حمل و نقل هوایی صورت گرفته است.

در اوایل ماه جاری ترامپ با برخی از روسای خطوط هوایی اصلی آمریکا در کاخ سفید ملاقات داشت.

انتهای پیام/

خلبان شخصی ترامپ رئیس اداره هوانوردی فدرال آمریکا می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار