برترین های مسابقات المپیاد ورزشی مساجد و محلات در سمنان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، المپیاد ورزشی مساجد و محلات در رشته های تیراندازی ( تفنگ بادی و جنگی )، دارت خانوادگی ،دال پلان و تیر کمان در سالن های چند منظوره صالحین جهادیه ، سالن ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر  و خانه دارت شهرستان سمنان برگزار شد .


در بخش تفنگ بادی فاطمه دوست محمدی ، زینب فلاح ، الهام معمم به ترتیب بر سکوی اول تا سوم این رقابت ها ایستادند .


در بخش تفنگ جنگی که برای نخستین بار در بخش بانوان در سطح استانی برگزار شد هم فریبا درویش خادم ، سعیده شجاعیان ، زهرا یاد آفرین و لیلا رضایی به ترتیب مقام های اول تا چهارم را از آن خود کردند .


در رشته دال پلان که با حضور 40 نفر از بانوان ورزشکار در سالن فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزارشد زینب فلاح،رقیه سیار ، پروانه ورامینی به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند .


در المپیاد ورزشی مساجد و محلات در رشته دارت خانوادگی هم که با حضور ۱۳ تیم در قالب تیم های سه نفره و به صورت خانوادگی در خانه دارت شهرستان سمنان برگزار شد تیم فاطمه عمادی ، حمید رضا نظری ، مریم نظری بر سکوی اول ایستادند .


در این رشته تیم فاطمه جوادی فر ، ریحانه جوادی فر و فاطمه اعرابیان، دوم و تیم سارا نجاتی ،سلیمه غفاری و اعظم عالیشاه سوم شدند.


در رشته تیر و کمان که با حضور 20 بانوی ورزشکار درسالن چند منظوره صالحین جهادیه برگزار شد زینب فلاح اول ، ملیحه نبوی ، معصومه لک زایی و معصومه اکبری به ترتیب مقام های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/ ه

 

جزئیات مسابقات المپیاد ورزشی مساجد و محلات در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.