رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محمدرضا ساکت فقط دبیرکل فدراسیون است و به عنوان مسئول کل امور اجرایی فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تاج درباره اینکه چگونه محمدرضا ساکت با وجود انتصاب به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال از پنج پست دیگرش در این فدراسیون استعفا نکرده است، بیان کرد: در این مورد بیانیه دادیم و از رسانه‌ها می خواهیم که اطلاعات بیشتری کسب کنند. از اینکه برخی خبرنگاران  با وجود حضور در جلسات کمیته رسانه ای فدراسیون چنین مطالبی مطرح می کنند، تعجب می کنم. ساکت پیش از این رئیس دفتر حوزه ریاست فدراسیون بود که اکنون این سمت برعهده امیر مهدی علوی است. ساکت در حال حاضر فقط دبیرکل فدراسیون فوتبال است و از سایر سمت هایش جدا شده است. طبق قوانین فیفا، AFC و اساسنامه فدراسیون زمانی که حکم دبیرکلی برای فردی صادر می شود، کلیه کارهای اجرایی و دپارتمان‌ها زیر نظر او قرار می‌گیرد. 

او درباره دلیل تشکیل سازمان تیم های ملی به ریاست محمدرضا ساکت با وجود ثبت نشدن آن در اساسنامه فدراسیون و همچنین موازی کاری سازمان تیم های ملی با دپارتمان تیم های ملی به ریاست مهدی خراطی گفت: مهدی خراطی همچنان به عنوان رئیس دپارتمان تیم های ملی فعالیت می کند اما این دپارتمان هم زیرنظر دبیرکل فدراسیون است. تمام دبیران کل فیفا، AFC و فدراسیون های فوتبال کشورها رئیس دپارتمان های  اجرایی هستند. تنها رئیس دفتر من نمی‌توانست زیر مجموعه دبیرکل باشد که فرد دیگری را منصوب کردیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد زمان سفر کارلوس کی روش به روسیه برای حضور در همایش مربیان جام جهانی 2018 گفت:  او فردا به روسیه می رود.

انتهای پیام/

اظهارات مهدی تاج درباره فعالیت های محمدرضا ساکت در فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار