معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت :طبق اظهار نظر سازمان حسابرسی کشور ، منطقه آزاد ماکو در ۳ سال گذشته حتی یک مورد تخلف مالی و حسابرسی نداشته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  محمد رضا جداری معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمان مهمترین قسمت است و حوزه معاونت توسعه مدیریت در مناطق آزاد شامل ۵ زیر شاخه در قالب گروه است ،گفت :حوزه مالی و حسابداری که تمام فعالیت های مالی و ریالی سازمان منطقه آزاد در این قسمت طبقه بندی و  تنظیم میشود.

وی سومین زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت را تدارکات و پشتیبانی برشمرد و تصریح کرد: این بخش پشتیبانی پروژه ها و عملکرد سازمان را حمایت میکند و چهارمین حوزه، فناوری و IT است که در بحث فناوری اطلاعات ، تکریم ارباب رجوع و تحول اداری فعالیت دارد .

جداری ادامه داد: پنجمین حوزه، طرح برنامه و بودجه است که نظارت و سرپرستی بر امور مربوط به تهیه و تنظیم بودجه، بررسی بودجه پیشنهادی واحدهای مختلف و انجام عملیات تلفیق، نظارت و سرپرستی امور مربوط به تخصیص و توزیع اعتبارات و امور مربوط به درآمدهای سازمان بر عهده این حوزه است.

وی در رابطه با سطح تحصیلات پرسنل سازمان گفت : خوشبختانه ۷۵درصد نیروهای سازمان دارای تحصیلات عالیه اعم از لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا و ۲۵ درصد زیر مدرک لیسانس هستند که بنا به ضرورت کاری  این افراد بکار گرفته می شوند.

جداری در خصوص ترکیب جنسیتی پرسنل نیز گفت : از تعداد افرادی که در سازمان منطقه آزاد مشغول به کار هستند ۸۳ درصد آقا و ۱۷ درصد خانم هستند که متناسب با  نوع کار  و نیاز سازمان مشغول به کار هستند و از کل پرسنل سازمان ۷۵ درصد متاهل و ۲۵ درصد مجرد می باشند .

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: ۲۸ درصد پرسنل منطقه آزاد ماکو از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند که خدمت به این قشر وظیفه ماست چرا که ما امنیت کشور خود را مدیون این قشر از جامعه هستیم .

وی با اذعان براینکه سازمان منطقه آزاد ماکو از لحاظ پتانسیل نیروی انسانی دارای نیروهای کیفی است، گفت: میانگین سنی کارمندان سازمان ۳۵ سال است که جوان بودن جامعه پرسنلی سازمان منطقه آزاد ماکو را نشان می دهد.
جداری با اشاره به اینکه در بعد نرم افزاری، تخصصی ترین نرم افزار موجود توسط همکاران این سازمان مورد استفاده قرار میگیرد ،گفت: باتوجه به گردش بالای حساب های این سازمان، سازمان حسابرسی کشور که زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی است، هر سال با اعزام تیمی بر اساس استاندارد های حسابرسی و قوانین تجاری و قوانین مناطق آزاد، به عملکرد این سازمان نظارت می کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک بند حسابرسی مبنی بر تخلف دراین سازمان وجود نداشته است، افزود: افتخار می کنیم که در سه سال گذشته، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی عملکرد مالی و جریان های نقدی سازمان منطقه آزاد ماکو به تصویب سازمان حسابرسی کشور رسیده و مقبول واقع شده است.

 ۶۵ درصد از معاونین و مدیران سازمان، بومی منطقه هستند


معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو  گفت : ۶۵ درصد از افراد بومی در رده های مدیریت و معاونین بکار گرفته شده اند و مابقی بنابه ضرورت و تخصص غیربومی اند که در این سازمان از توانایی های آنان استفاده می شود.
جداری همچنین از تعریض خیابان امام ماکو خبر داد و گفت : با توجه به صحبت هایی  مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص تعریض خیابان امام خمینی (ره )  این مژده را به مردم ماکو میدهیم که با توجه به برنامه ریزی مالی که انجام شده است  شاهد تعریض خیابان ماکو در سال ۹۷ خواهیم بود .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.