نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: سه دستگاه آمبولانس برای اورژانس شهرستان های کرمان و راور در مرحله خرید است و به زودی تحویل می شود.

3 دستگاه آمبولانس به اورژانس کرمان و راور اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ناوگان اورژانس شهرستان های کرمان و راور نیاز به بازسازی و تکمیل دارد تا بتواند در اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی خدمات بهتر و مطلوبتری به مردم اراه کند.

وی افزود: 3 دستگاه خودرو آمبولانس که سهم شهرستان کرمان 2 دستگاه و سهم شهرستان راور یک دستگاه است، در مرحله خرید است و به زودی این آمبولانس ها در ناوگان اورژانس شهرستان های کرمان و راور توزیع خواهد شد.

زاهدی تصریح کرد: طی مکاتبه ای که با گلمکانی معاون پارلمانی وزارت بهداشت داشتم، مشکلات ناوگان اورژانس شهرستان های کرمان و راور را اعلام کردم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: شهر کرمان با توجه به اینکه مرکز استان بوده و به نحوی دیگر شهروندان شهرستانی نیز از خدمات اورژانس شهر کرمان بهره می برند، اما طی سالها ناوگان اورژانس کرمان فرسوده شده و نیاز به بازسازی تکمیل دارد.


انتهای پیام/س

 

اختصاص 3 خودرو اورژانس برای کرمان و راور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.