ادامه بارندگی ها تا بعد از ظهر امروز در آذربایجان غربی

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر به صورت بارش باران و در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و بارندگی‌ها تا بعد از ظهر امروز در آذربایجان‌غربی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،صادق ضیائیان گفت: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ورود سامانه بارشی به جو آذربایجان‌غربی را نشان می‌دهد که فعالیت این سامانه تا اواخر روز سه شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ورود این سامانه بارشی در نقاط سردسیر به شکل متناوب باعث بارش باران و در ارتفاعات بارش برف می‌شود که شدت بارش‌ها طی این مدت در مناطق جنوبی بیشتر خواهد بود و در حال حاضر بارش برف در منطقه خوشاکوی ارومیه گزارش شده است.

این مقام مسئول با اشاره به بارندگی‌های 24 ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی، ابراز داشت: بارندگی‌ها در اشنویه 8.6 میلی‌متر، سردشت 4.7 میلی‌متر، پیرانشهر 3.8 میلی‌متر، نقده 3.1 میلی‌متر، مهاباد 2.1 میلی‌متر، خوی 1.8 میلی‌متر، ارومیه 1.6 میلی‌متر، سلماس 1.6 میلی‌متر، کهریز 1 میلی‌متر، قره ضیاءالدین 0.6 میلی‌متر، بوکان 0.5 میلی‌متر، شاهین‌دژ 0.2 میلی‌متر و میاندوآب 0.2 میلی‌متر بوده است.

انتهای پیام/ع

ورود سامانه بارشی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.