رئیس‌جمهور آمریکا در انتقاد از پلیس مسلحی که هنگام وقوع حادثه تیراندازی در دبیرستان فلوریدا وارد مدرسه نشده بود، مدعی شد: حتی اگر اسلحه هم نداشتم وارد آنجا می‌شدم.

ترامپ: هنگام وقوع تیراندازی در دبیرستان فلوریدا حتی اگر اسلحه هم نداشتم، به داخل مدرسه می‌دویدم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در انتقاد از معاون کلانتری که با وجود مسلح بودن، هنگام وقوع حادثه تیراندازی در دبیرستان «مارجری استونمن داگلاس» شهر پارکلند در جنوب ایالت فلوریدا وارد مدرسه نشده بود، مدعی شد برای جلوگیری از وقوع این حادثه مرگبار حتی بدون داشتن اسلحه نیز وارد آنجا می شد.

ترامپ که امروز (دوشنبه) در جمع تعدادی از فرمانداران ایالت های مختلف آمریکا در کاخ سفید سخن می‌ گفت، مدعی شد: واقعا معتقدم که حتی اگر اسلحه هم نداشتم به داخل آنجا می دویدم. وی افزود: معتقدم که بیشتر افراد حاضر در این اتاق هم همین کار را می کردند. ترامپ همچنین واکنش این افسر پلیس را نفرت‌انگیز خواند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین با اشاره به اینکه قرار است در ضیافت نهاری با سران انجمن ملی سلاح این کشور (ان آر ای) شرکت کند، خطاب به فرمانداران ایالت های آمریکا گفت: درباره ان آر ای نگران نباشید. آنها طرف ما هستند!

همچنین به نقل از ای بی سی نیوز، جِی اینسلی، فرماندارا ایالت واشنگتن، در واکنش به پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا برای مسلح کردن معلمان مدرسه به منظور مقابله با حوادث تیراندازی، خطاب به او گفت: من به نظرات معلم های مدارس ابتدایی که نمی خواهند به تپانچه مسلح باشند گوش داده ام. پیشنهاد می کنم کمی توییت کردن‌های خود را کاهش دهیم و (به نظرات اینگونه افراد) بیشتر گوش کنیم.

رئیس جمهور آمریکا پیش تر نیز افسر مسلحی را که در هنگام وقوع تیراندازی در دبیرستان فلوریدا در محل حادثه حضور داشت ولی اقدامی در این باره صورت نداد، هدف حمله توییتری خود قرار داده بود. این در حالی است که وکیل این افسر پلیس گفته است وی هنگام تیراندازی تصور می کرده حادثه خارج از ساختمان مدرسه به وقوع پیوسته و به همین دلیل در این باره اقدامی نکرده است.

انتهای پیام/

حمله لفظی ترامپ به افسر پلیسی که هنگام تیراندازی دبیرستان فلوریدا اقدامی نکرده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
این بابا با ندونم کاریاش داره کشورشو به فنا میده
آخرین اخبار