رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر از تهیه ساختمان خانه جوان پلدختر خبر داد و گفت: هزار و ۲۹۳ نفر در این شهرستان وام ازدواج دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی محمد نورعلی وند رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با اشاره به این که مقوله ازدواج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: ازدواج بزرگترین حادثه زندگی است که می‌تواند سرنوشت انسان را مشخص کند و جوانان با ازدواج، اضطراب و نا آرامی‌های درونی خود را به حداقل می‌رسانند.

وی بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید با همکاری اداره ورزش و جوانان در راستای ازدواج جوانان تلاش کنند، به ویژه این که بانک‌ها در این زمینه به جوانان سخت گیری نکنند و به جای مطالبه ۲ ضامن از آن‌ها تنها به یک ضامن اکتفا کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر عملکرد بانک کشاورزی و بانک ملی در زمینه پرداخت وام ازدواج به جوانان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سطح شهرستان پلدختر به طور کلی یک هزار و ۴۵۱ نفر متقاضی وام ازدواج بودند که تاکنون یک هزار و ۲۹۳ نفر موفق به دریافت وام شده اند.

نورعلی وند خاطر نشان کرد: ۳۵۲ نفر متقاضی وام ازدواج از بانک کشاورزی بودند که از این تعداد ۳۴۵ مورد با دریافت هر نفر ۱۰۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: خانه جوانان پلدختر به اداره ورزش و جوانان واگذار شده که لازم است برای تغییر کاربری و تجهیز آن نامه نگاری‌ها و پیگیری‌هایی انجام شود و در اختیار سمن‌هایی که به اداره ورزش و جوانان متعلق هستند قرار دهیم تا در آن فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

۱۲۹۰ نفر وام ازدواج دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.