مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: جهاد دانشگاهی می تواند معضلات اجتماعی که غالب آنها فرهنگی و تربیتی است را احصاء و درباره آنها پژوهش کند.

جهاددانشگاهی قالب و سازوکار دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛غلامرضا غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام بیان کرد: جهاد دانشگاهی قالب و ساز و کار دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی است و برای پاسخگویی به نیازهای متعدد وارد عرصه علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور مخصوصا دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت: جهادگران دانشگاهی ثابت کرده‌اند می‌توانند در عرصه‌های فرهنگی، تکنولوژی ،طب و بهداشت در تراز اول جهانی ایفای نقش کنند که موسسه رویان از نمونه این موفقیت‌ها است که بستر فکری آن در این نهاد شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: بهترین معرف جهاد دانشگاهی انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها است که امیدواریم بیش از گذشته تداوم یابد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام اضافه کرد: نیاز امروز جامعه کار و اشتغال است و جهاد دانشگاهی می‌تواند در تداوم کارهای گذشته مانند فعالیت در حوزه گیاهان دارویی، فرصت‌های بومی اشتغال متناسب با شرایط اقلیمی و پتانسیل‌های منطقه‌ای در استان را احصاء ، لوازم و شرایط تحقق آن را تبیین کند و در اختیار استانداری و نهادهایی مانند کمیته امداد و دستگاه‌هایی مانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دهد.

انتهای پیام/با

جهاد دانشگاهی ستاد فکری طرح و برنامه برای دانشگاه‌ها و جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.