درخشش تیم دو و میدانی دانشگاه بیرجند در رقابت های کشوری

تیم دو و میدانی دانشگاه بیرجند صاحب دو نشان طلا و سه نقره در رقابت های کشوری شد.

حسن پور معاون تربیت بدنی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:دو و میدانی کاران دختر دانشگاه بیرجند در رقابت های کشوری منطقه ۹ دانشگاه های عالی کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد،توانستند دو نشان طلا و سه نشان نقره را از آن خود کنند.

وی افزود:تیم ۱۰۰×۴ متر دانشگاه بیرجند متشکل از مطهره محمدی،مریم السادات اصغری،هما نصیریان و فاطمه زارعی گردن آویز نقره،مریم السادات اصغری یک نشان طلا در ماده پرش طول و یک نشان نقره در ماده ۱۰۰ متر با مانع و سمیه نطقی مقدم یک گردن آویز طلا در پرتاب نیزه و یک نشان نقره در پرتاب وزنه را برای دانشگاه بیرجند کسب کردند.

معاون تربیت بدنی دانشگاه بیرجند گفت:مطهره محمدی،زهره اکبری،فاطمه زارعی،معصومه اسحاقی،آزاده قاسمی وفا،مریم اصغری،سمیه نطقی مقدم و هما نصیریان در این رقابت ها به مربیگری و سرپرستی ملیکا مودی و زهره حسن پور به عنوان نمایندگان دانشگاه بیرجند در این رقابت ها بودند.

 وی افزود:ورزشکاران در دو های۱۰۰ ، ۲۰۰ ، ۸۰۰ ، ۴۰۰، ۱۵۰۰ ، ۵۰۰۰، ۱۰۰ متر با مانع،۱۰۰ × ۴ متر ،پرش طول، پرتاب وزنه و نیزه در این رقابت ها به مصاف حریفان خود رفتند.

انتهای پیام/غ

دو نشان طلا و سه  نقره حاصل زحمات دو و میدانی کاران دانشگاه بیرجند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.