معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربايجان غربی گفت : پيشگيری و کاهش جرايم در مرزها نیازمند تحقیق و پژوهش مناسب است .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛  سرهنگ  احمدی  معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی در جلسه شورای پژوهش استان با اشاره به اهميت تحقيق و پژوهش در تحقق اهداف و مأموريت های يک سازمان گفت : مرزبانی همواره به دنبال استفاده از راهکارهای علمی و پژوهشی برای پيشگيری و مقابله با جرايم است و در اين راستا از توان و ظرفيت مجامع دانشگاهی و پژوهش ها و تحقيقات آنها نيز استفاده می کند .

وی افزود : داشتن مرزبانی دانش بنيان جزو اهداف بلندمدت مرزبانی ناجاست که در همين راستا دست همه پژوهشگران و محققان را به گرمی می فشاريم و از آثار و دستاوردهای آنها استقبال می کنيم .

 معاون هماهنگ کننده مرزبانی آذربایجان غربی تصريح کرد : امروزه خواسته و هدف مرزبانی رسيدن به جايگاهی است که دانش و پژوهش سرلوحه همه برنامه ها و عمليات ها شود و در اين راستا وظيفه بزرگ دفتر تحقيقات کاربردی قابل انکار نیست  و در اين راه نيازمند تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی است .

سرهنگ احمدی یاد آور شد : لازم است برای مقابله با جرايم و تخلفات ابتدا با رويکرد علمی و پژوهشی جامعه مرزنشين را موشکافی کرد و اين مهم با تقويت و پشتيبانی از تحقيق و پژوهش و پژوهشگران فعال در عرصه های مختلف دست يافتنی است .

انتهای پیام/ح

تشکیل جلسه شورای پژوهش آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.