معاون امور زائران استانداری قم گفت: مسافران و زائران به شهر مقدس قم با خیال آسوده سفر کنند چراکه همه‌چیز برای اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی به آن‌ها محیاست.

  به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ یونس عالی پور ظهر امروز در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر در سالن جلسات امام رضا (ع) استانداری قم در جمع مسئولان استان با اشاره به این‌که باید تدابیری اندیشید تا زائران استان‌های مختلف اطلاعات مربوط به سفر به قم را داشته باشند؛ابراز  کرد: تمامی کمیته‌ها اعم از اسکان و تنظیم بازار تا حمایتی و پشتیبانی و نظارتی همچنین کمیته‌های امنیتی باید تمامی اطلاعات را به مسافران قم بدهند.

عالی پور خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا در هرکدام از ورودی قم از هر سمتی به فاصله ده تا پانزده کیلومتری استان تابلوهای اطلاع‌رسانی نصب گردد.

وی با اشاره به این‌که با تمام توان در خدمت مردم  هستیم؛افزود: هیچ‌کدام از مدیران استان در هفته اول نوروز تعطیل نبوده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: تالار شهر برای مسافران هم‌محلی برای اسکان و هم‌محلی برای نمایش و اکران دارد که می‌توان در ایام نوروز از آن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: محل‌هایی برای درمان و اورژانس باید نزدیک ایستگاه‌های راه آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ الف

مدیران استان قم در هفته اول نوروز تعطیل نیستند

برچسب ها: سرویس فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار