تخصیص 13 دستگاه خودروبرای تجهیز کارگاه های فنی حرفه ای استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  خوش آیند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: در راستای ارتقاء تجهیزات کارگاه های آموزشی و تجهیز کارگاه ها به تکنولوژی روز جهت انطباق آموزش های فنی و حرفه ای با نیاز بازار کار مراسم تحویل 13 دستگاه خودرو به کارگاه های آموزشی استان با حضور جمعی از مسولین اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.


وی  افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای بروزرسانی تجهیزات کارگاه‌های اتومکانیک فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، ۴۹۸ دستگاه خودروی سابرینا و چری با اعتبار بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال و ارزش واقعی ۴۲۰ میلیارد ریال از هرمزگان به استان های مختلف کشور ارسال شد.

خوش آیند گفت : سهم خراسان جنوبی 13 خودرو بوده است که 13 دستگاه خودرو جهت تجهیز کارگاه های اتومکانیک شامل 12 دستگاه چری و یک دستگاه سابرینا برای 13 کارگاه آموزشی اتومکانیک به خراسان جنوبی اختصاص یافت که این خودروها در کارگاههای اتومکانیک یا برق خودرو مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای استان توزیع خواهد شد.


وی با بیان اینکه و تاکنون ۳ میلیون و 61 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در مراکز آموزشی استان اجرایی شده است گفت: مهمترین رسالت فنی و حرفه ای بر اساس قانون، مهارت آموزی برای افراد فاقد مهارت و افراد شاغلی که درصدد ارتقاء مهارت هستند است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فعالیت های خود را با هدف تربیت نیروی کار ماهر ، نیمه ماهر و ارتقاء مهارت نیروی کار شاغل در دو بخش دولتی و غیر دولتی با داشتن 16 مرکز آموزش در قالب 90 کارگاه ثابت و 480 حرفه آموزشی در بخش دولتی 162 آموزشگاه آزاد با 210 حرفه آموزشی در بخش غیر دولتی که سالانه بطور متوسط 5 میلیون نفر ساعت آموزش به انجام می رساند .
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.