فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: اقدامات سلبی و ایجابی صورت گرفته جهت حفاظت از محیط زیست در لرستان می‌تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌ها استفاده شود.

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در نشست صمیمانه با محیط بانان حفاظت محیط زیست استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) وشهدای کشور به خصوص شهدای محیط بان گفت: از حضور در جمع محیط بانان استان لرستان خوشحالم و امیدوارم این نشست بتواند خروجی خوبی برای انجام وظیفه بهتر و امیدواری بیشتر در حل مشکلات و انتظارات محیط بانان داشته باشد.

اقدامات مناسب محیط زیست لرستان می تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌ها استفاده شود

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه محیط بانان ویترین و بازوی توانمند این سازمان هستند، گفت: در این راستا باید به صورت کمی و کیفی محیط بانان کشور تقویت شوند.

جمشید محبت خانی با اشاره به شرایط کنونی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افزایش جمعیت و استخدام محیط بان در سطح کشور جهت کاهش سختی کار نیرو‌های کنونی در اولویت قرار دارد و به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته است.
محبت خانی بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی و احصاء موارد مورد نیاز نیرو‌های محیط بان تاکید کرد و گفت: این موارد پس از جمعبندی از استان‌ها در سازمان حفاظت محیط زیست مورد پیگیری قرار گرفته است.

اقدامات مناسب محیط زیست لرستان می تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌ها استفاده شود

وی افزود: تامین تجهیزات نوین مورد نیاز محیط بانان جهت کاهش سختی کار و فرسودگی نیرو‌های محیط بان در دستور کار قرار گرفته است و در این راستا قراردادی نیز با وزارت دفاع منعقد شده است.

محبت خانی اظهار داشت: در لرستان اقدامات اجتماعی بسیار خوبی در راستای حراست از محیط زیست انجام شده است ومسئولان و مردم تعامل قابل توجهی در بحث حوزه‌های محیط زیستی دارند.

وی همچنین بیان نمود: محیط بانان حفاظت محیط زیست ضابط خاص دادگستری هستند و مسلح می‌باشند که در راستای رفع مشکلات پیش روی این افراد لایحه حمایت قضایی ازمحیط بانان تنظیم و تقدیم مجلس شورای اسلامی شده و در حال حاضر در کمیسیون نهایی حقوقی و قضائی در حال بررسی است.

وی افزود: به زودی این لایحه به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود و امید است که در بحث قانون به کارگیری سلاح دغدغه‌های محیط بانان کاسته شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشوربا اشاره به وضعیت مطلوب حفاظتی در مناطق استان لرستان اظهار داشت: اقدامات سلبی و ایجابی صورت گرفته جهت حفاظت از محیط زیست در لرستان می‌تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌ها استفاده شود.

 اقدامات مناسب محیط زیست لرستان می تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌ها استفاده شود

انتهای پیام/د

نشست صمیمی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با محیط بانان لرستان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.