فرزاد اصیل زاده رزمی کار کهگیلویه و بویراحمدی راهی مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛رئیس هیأت کاراته استان گفت: فرزاد اصیل زاده رزمی کار جوان استان با درخشش در مرحله نخست اردوی تیم ملی کاراته مردان جواز حضور در مرحله دوم این اردو را کسب کرد.

رحیم محمودزاده افزود: اردوی انتخابی تیم ملی کاراته مردان در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان و در وزن‌های مختلف از ششم تا هشتم اسفند امسال در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: افراد برتر هر ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۸ ژاپن معرفی شدند.

محمودزاده بیان کرد: در رده سنی جوانان و در وزن ۵۵- کیلوگرم حسین اصغری از مازندران، ۶۱- کیلوگرم فرزاد اصیل زاده از کهگیلویه و بویراحمد، ۶۸- کیلوگرم محمد ابراهیم خانی از تهران، ۷۶- کیلوگرم محمد فیاضی از اصفهان و ۷۶+ کیلوگرم محمدرضا کاظمی از قزوین به مقام‌های برتر دست یافتند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۲- کیلوگرم مرتضی کریمی از البرز، ۵۷- کیلوگرم محمدحسین شیرصفت از فارس، ۶۳- کیلوگرم شایان طالبی از مازندران، ۷۰- کیلوگرم ابوالفضل عمرانی از مازندران و ۷۰+ کیلوگرم محمدجواد بارانی از گلستان عناوین برتر را کسب کردند.

محمودزاده بیان کرد: مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی کاراته مردان ۱۱ اسفند امسال در تهران و با حضور افراد برتر مرحله اول و ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۷ قزاقستان و جهانی ۲۰۱۷ اسپانیا برگزار می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف است.

انتهای پیام/د

مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی کاراته مردان ۱۱ اسفند امسال در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.