سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان از برگزاری جشنواره جمعیت طرفداران ایمنی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به نقل از خبرگزاری فارس، رضا آریایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فنی لرستان گفت: استان لرستان به عنوان یکی از محور‌های اصلی عبور و مرور در کشور به شمار می‌رود و مطمئنا در ایام نوروز نیز شاهد افزایش قابل توجه تردد در محور‌های این استان خواهیم بود.

وی افزود: به همین دلیل باید زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در محور‌های لرستان تامین شوند تا مسافران بتوانند با کمترین مشکل به سفر خود ادامه دهند، در این راستا تامین روشنایی جاده‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید تا قبل از پایان سال مشکلات موجود در این حوزه برطرف شوند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های مسئول باید شرایط را برای سفر ایمن در محور‌های لرستان مهیا کنند.

آریایی  گفت: جشنواره جمعیت طرفداران ایمنی در روز ۱۴ اسفندماه در استان برگزار خواهد شد که از مهمترین اهداف آن را باید فرهنگ‌سازی برای کاهش تصادفات جاده‌ای دانست.

آریایی سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان گفت: از سال ۹۷ با همکاری شهرداری وسازمان نظام مهندسی استان کارگروه ویژه‌ای برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و دونقشه‌ای بودن سازه در سراسر استان اجرا می شود.

وی در پایان افزود: جلسه مناسب سازی معابر، ورودی ادارات دولتی برای دسترسی سالمندان، افراد ناتوان ومعلول بود در این جلسه از دستگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت‌هایی طی سنوات گذشته صورت داده بودند قدر دانی شد.

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره جمعیت طرفداران ایمنی در لرستان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.