رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۶۰ درصد پرونده‌های مربوط به کارگران با کارفرما یان با سازش بین طرفین حل شد.

۶۰ درصد پرونده‌های مربوط به کارگران با کارفرما یان دشتی با سازش بین طرفین حل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  یدالله مشتاقی با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زا در دشتی اظهار داشت: در سال جاری در زمینه اشتغال پایدار روستایی وعشایری مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و بند‌های الف. و ب. ماده ١٨ قانون بودجه اشتغال فراگیر مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال سهمیه شهرستان بوده است که طی دو جلسه کمیته فنی در بحث روستایی وعشایری مبلغ قریب به ۱۰۰ میلیارد ریال و فراگیر ملی و قریب به ۲۰ میلیارد ریال تصویب نهایی شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی افزود: حدود ۸۰ میلیارد ریال نیز پرونده‌های در دست اقدام داریم که در هفته آینده در جلسه مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث خود اشتغالی امسال یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان شامل بهزیستی، صنعت معدن تجارت، جهادکشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک کارآفرینان امید تقسیم شده که پرونده‌ها به بانک رفاه ارسال شده که ایجاد ١٨١ نفر اشتغال را به همراه داشته و در همین هفته جاری مبلغ ١٨٠ میلیون تومان مجدداً اختصاص داده شد که بین دستگاه‌های اجرایی تقسیم شده است.

مشتاقی گفت: اینک نیز این آمادگی را داریم عزیزانی که قصد کارآفرینی وایجاد اشتغال پایدار دارند تسهیلات در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که باید مشکل اشتغال را با کارآفرینی و در نتیجه ایجاد فرصت‌های شغلی برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: در چهار سال گذشته با همت همه همکاران و همراهی رسانه‌ها سه بار موفق به کسب عنوان اداره برتر و نیز مدیر برتر شده ایم.

مشتاقی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷۲ تعاونی فعال در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۶۰ درصد پرونده‌های مربوط به کارگران و کارفرما را با سازش بین طرفین به سرانجام رسید.

انتهای پیام/م

۶۰ درصد پرونده‌های کارگران دشتی منجر به سازش شد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.