شهردار منطقه ۶ گفت: برنامه‌های محلی نوروزخانی و زنده کردن سنت‌های قدیم در دستور کار محلات قرار می‌گیرد تا در روز‌های منتهی به نوروز حال و هوای شهر شاد باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عظیم بابایی شهردار منطقه ۶ در پانزدهمین جلسه شورای مدیران منطقه با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های نوروز محلات با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باید با دعوت از هنرمندان اقوام مختلف سنت‌های دیرین ایرانی را به نمایش گذاشت و داشته‌های فرهنگی کشور را زنده نگاه داشت.

شهردار منطقه ۶ همچنین با اشاره به برنامه‌های معاونت خدمات شهری برای نگهداشت و زیبایی شهر در ایام مانده به تعطیلات نوروز، گفت: منطقه ۶ منطقه مرکزی پایتخت بوده و زیبایی و پاکیزگی آن اهمیت بسزایی دارد و چشمگیر است.

بابایی همچنین به ویژه برنامه‌های معاونت خدمات شهری برای ساماندهی دستفروشان قلب پایتخت در ایام منتهی به عید نوروز اشاره کرد و گفت: به کمک نیرو‌های معبربان اجازه بساط گستری در پیاده رو‌های منتهی به میادین منطقه و چهارراه ولیعصر(عج) داده نخواهد شد و بازاری به منظور فروش اجناس دستفروشان مهیا شده تا اجناس خود را در آنجا عرضه کنند که محل این بازارچه نوروزی به اطلاع شهروندان رسانده می‌شود.

شهردار منطقه ۶ همچنین به برنامه‌های معاونت ترافیکی برای ساماندهی ترافیک منطقه در روز‌های انتهایی سال اشاره کرد و گفت: با هماهنگی پلیس راهور در نقاط پر پیک ترافیک نظارت بیشتری صورت گرفته تا شهروندان به سهولت به برنامه‌های خود رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

برنامه‌های محلی نوروزخانی و زنده کردن سنت‌های قدیم در دستور کار محلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.