هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان درحالی قراراست برگزارشودکه همچنان نقش فیلم سازان اصفهانی در این جشنواره کمرنگ است.

رییس هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درپاسخ به این سوال که چرا نقش فیلم سازان اصفهانی در این جشنواره کمرنگ است با پذیرش این موضوع گفت :ما مایل هستیم که هنرمندان اصفهانی در این رقابت حائز رتبه بشوندولی بخشی از این پر رنگ نبودن مربوط به  رقابت بالای فیلم سازان دراین جشنواره است .

ملایی خاطر نشان کرد:درحالی که  آثار فیلم سازان اصفهانی  در جشنواره های متعدد ملی و بین المللی می درخشد ولی فیلم سازان اصفهانی در هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان عملکرد ضعیفی داشتند و  شهر خود را  مورد بی مهری قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه درجشنواره حسنات آثار بسیاری ارسال شده است افزود : به راستی جایگاه و سهم فیلم سازان اصفهانی و در این جشنواره کجاست ؟

رییس هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در پایان گفت: نام جشنواره برگرفته از احسان و نیکوکاری وترویج فرهنگ نیکوکاری  ودر واقع کمک به هم نوع است .

 

انتهای پیام/م

 

کمرنگ شدن نقش فیلم سازان اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار