فرماندار میاندوآب گفت:سازمان های مردم نهاد ظرفیت‌های بالایی دارند که دستگاه‌های دولتی باید از این ظرفیت حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ناصر امیری فرماندار میاندوآب در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان با تبریک فرا رسیدن روز مادر و هفته زن گفت: رئیس جمهور و استاندار آذربایجان غربی همیشه تاکید کره اند که  از بانوان در مسولیت‌های مهم ادارت استفاده گردد و ما هم می‌خواهیم برای تحقق این امر تمام تلاش خود را بکار گیرید.
امیری در ادامه گفت:ورزش یکی از راه‌های ایجاد نشاط در جامعه است برای تغذیه جوانان باید به ورزش بها دهیم سیاست دولت دوازدهم هم بکارگیری جوانان متعهد و مسولیت پذیر در سمت‌های مهم اداری است.
فرماندار میاندوآب با اشاره به ظرفیت‌های موسسات مردم نهاد گفت:دستگاه‌های دولتی باید از سمن‌ها و موسسات مردم نهاد استفاده کنند چرا که این سمن‌ها تشکل‌های بالقوه و با استعدادی هستند که می‌توانند دولت را در اداره کشور یاری دهند.
امیری با انتقاد از عدم اجرای برخی مصوبات هم گفت: باید مصوبات کارگروه‌ها اجرایی شود اگر کسی در انجام مصوبات ناتوان باشد تعدیل در مسولیت خواهد داشت و از ما گلایه نکند، اجرای مصوبات کار گروه‌ها تعهد سازمانی است و هیچ منتی ندارد و با توجه به اینکه گزارش مصوبات کار رگوه‌ها سیستمی شده است، ارزشیابی‌ها هم سیستمی انجام می‌شود و گزارش‌ها بیشتر مبتنی بر واقعیت‌ها خواهد بود.
معاون استاندار اذربایجانغربی گفت:در رابطه با جوانان باید برنامه ریزی صحیح انجام شود که اگر اینگونه نباشد شاهد گرایش جوانان به فرهنگ غربی و برنامه‌های ماهواره‌ای خواهیم بود همه به میزان تهاجم فرهنگی آگاه هستیم و باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام/ن.م

برگزاری جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان در میاندوآب

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.