معاون امور بازرگانی و توسعه قم گفت:طرح نظارت ویژه بر بازار شب عید هم چون سال های گذشته از ابتدای اسفند آغاز و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار شب عید در قم به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدی چهر،معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار شب عید خبر داد و گفت: این طرح شامل کالاهای پر مصرفی مانند پوشاک، آجیل و خشکبار، شیرینی و مواد پروتینی و خدماتی همچون واحدهای اقامتی، گردشگری، رستوران ها و تعمیرگاه های سیار و ثابت اتومبیل نظارت ویژه می شوند‌.


وی با اشاره به فروش فوق العاده در ۵۰۰ واحد صنفی در ایام عید عنوان کرد: فروش ویژه طبق قانون نظام صنفی ممنوع بوده و با آنها برخورد می شود.
به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه قم  ، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و تقلب را با ستاد خبری این سازمان به شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.


گفتنی است:در طرح نظارت ویژه بازار شب عید، ۵۰ نیروی بازرسی و نیروهای پشتیبانی و ستادی به همراه دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، گردشگری، میراث فرهنگی و اتاق اصناف فعالند.

انتهای پیام/ش

نظارت بر بازار شب عید در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار