جلسه تبیین روش های جدید آموزش برای کارشناسان روابط عمومی آموزش پرورش آذربایجان غربی در مهاباد

کارشناسان روابط عمومی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی امروز طی نشستی در مهاباد به بررسی مهمترین مسایل تربیتی و نقش روابط عمومی ها پرداختند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در این نشست بیش از 50 کارشناس روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش آذربایجان غربی حضور داشتند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای اینکه جمهوری اسلامی طبق افق 1040 به عنوان کشور اول منطقه شناخته بشه هیچ راهی نداریم جزء اینکه نظام آموزشی ما توانمندپرور شود یعنی دانش آموز ایرانی نباید با فقر ذهنی،فقر شخصیتی و فقر ارتباطی تربیت کنیم.

مرتضی نظری با بیان اینکه باید پاسخگوی مطالبات مردم از آموزش و پرورش باشیم افزود: اما در برخی موارد بعضی از خانواده ها از مدیران و معلمان مدارس گلایه میکنند که چرا معلم با فرزند ما کتاب تست و کمک درسی کار نمی کند این اوج فاجعه است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش هدف پیش روی این وزارت خانه را اینگونه برشمرد.

وی تصحیح نگرش خانواده های دانش آموزان نسبت به نوع آموزش ،کیفیت آموزش و انتظار آنان از آموزش را از اهداف طرح های جدید آموزش است.

روابط عمومی ها با توجه به حرکت جدید وزارت آموزش و پرورش برای کیفیت بخشی،حذف آزمون های زائد و بازگرداندن نشاط به محیط مدرسه نقش پررنگی دارند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به 3 حوزه مهم فعالیت روابط عمومی ها به اهمیت تغییر و تحولات پیش روی نظام آموزشی اشاره کرد و گفت:نظام آموزشی اگر تغییر و تحول نداشته باشد حالت پویایی نخواهد داشت.

اردشیر سیدسیاح افزود: خط مشی و کارکردهای جدیدی در نظام آموزشی در حال تکوین است که در نهایت روابط عمومی ها می توانند این تغییرات رو تفهیم و منتقل کنند.

وی ادامه داد:استقرار نظام آموزشی جدید 6_3_3   در سال تحصیلی آتی،سه ساله شدن هنرستان ها ، حذف آزمون ها در مقاطع ابتدایی از جمله برنامه هایی است که آموزش و پرورش در ماههای آینده در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/ع

جلسه کارشناسان روابط عمومی استان در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.