مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اعلام کرد: مردم نیکوکار استان در ده ماهه امسال 21 میلیارد و 745 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران در گزارشی از حوزه مشارکت ‌های مردمی با اشاره به جمعیت نزدیک به 150 هزار نفری مددجویان تحت حمایت این نهاد ،سرانه ماهیانه پرداخت صدقه هر اصفهانی را به طور میانگین 364 تومان و سهم هر مددجوی تحت حمایت این نهاد را از محل صدقات جمع آوری شده ماهیانه 14 هزار تومان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر صدقه در اصفهان به وسیله صندوق های صدقه بزرگ، متوسط و خانگی و همچنین با استفاده از روشهای الکترونیکی، پیامکی و درگاه پرداخت تلفن همراه #031*8877* جمع آوری می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سایر کمک‌های مردمی به صورت نقد و غیر نقد در قالب اکرام ایتام و محسنین، زکات و کمک‌ های مبتنی بر نیاز جمع‌آوری شده‌اند، افزود: در ده ماهه سال جاری مردم نیکوکار استان با احتساب کمکهای نقدی و غیر نقدی به زلزله زدگان به میزان 109 میلیارد و 682 میلیون تومان  مشارکت داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 79 درصدی را نشان می‌دهد.

شیران با اشاره به رشد بیش از 20 درصدی پرداخت ‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، گفت: مردم نیکوکار اصفهان در ده ماهه امسال نزدیک به 22 میلیارد تومان در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به صورت نقد و کالا کمک کردند.

وی با بیان اینکه کمک‌ های مبتنی بر نیاز به آن دسته از پرداخت‌های نقدی یا غیر نقدی مردم گفته می‌شود که محل مصرف آن را از ابتدا نیکوکار تعیین می کند، گفت: این کمک‌ها طیف گسترده‌ای از جمله جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال، معیشت و امور فرهنگی را شامل می‌شوند که با رشد 216 درصدی به بیش از 46 میلیارد و 805 میلیون تومان در ده ماهه سال جاری رسیده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.