معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری یزد گفت: همه مسئولان موضوع تولید و اشتغال را پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رونق تولید وایجاد اشتغال را از اهداف اساسی دولت وجزو سیاست های اصلی نظام عنوان کرد وگفت: مدیران ومسئولان شهرستانی واستانی باید مجددانه وبا انگیزه کافی موضوع تولید واشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است را پیگیری کنند.

زینی وندضمن بازدید از پروژه های صنعتی شهرستان خاتم افزود: شهرستان خاتم با داشتن پتانسیلهای کشاورزی که به عنوان شهرستان کشاورزی محور مطرح است خوشبختانه در حوزه صنعت کارهای خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد :کارخانه فولاد آلیاژی خاتم با اشتغالزایی 100نفر و بدون استفاده از منابع بانکی و با 80% سرمایه گذاری خارجی مشارکت کرده  و قرار است فاز دوم آن با همین ظرفیت وبا رعایت مسائل اقلیمی وزیست محیطی در آینده نزدیک قرار است راه اندازی شود .

زینی وند افزود: با راه اندازی واحد های تولیدی کوچک در شهرستان خاتم در کنار تقویت صنایع بزرگ ,صنایع کوچک و مشاغل خانگی وخورد می توان مشکل اشتغال این شهرستان را رفع کرد.

صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسئولان ومردم خواستار توجه ویژه در حوزه صنعت در این شهرستان هستند و شهرستان خاتم در سیکل توسعه به خوبی پیش می رود وآینده خوبی را در پیش خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری به همراه فرماندار از مجموعه پذیرایی نگین سرچشمه نهرمسیح ومجموعه گردشگری - تفریحی این شهرستان بازدید کرد.

جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید با حضور فرماندار , معاون هماهنگی امور اقتصادی منابع استانداری , نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی , مدیران عامل بانکهای استان , مدیرکل صنعت ومعدن استان وجمعی از مسئولان در محل فرمانداری شهرستان خاتم  برگزارشد.

انتهای پیام/ ی

ایجاد اشتغال با راه اندازی واحد های تولیدی کوچک  وخرد خانگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
ان شاالله تولید و اشتغال رونق پیدا کنه ما الان زندگی سختی داریم نمیدونیم چطوری هزینه ها را تامین کنیم