بخشدار لاله زار گفت: با هم اندیشی شوراهای بخش و برنامه ریزی مدون روند توسعه روستاهای بخش لاله زار درسال۹۷ شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجیدباقری ، بخشدار لاله زار ضمن اشاره به اهم اقدامات انجام شده در روستاهای بخش در طی ماه های گذشته براساس بودجه مصوب گفت: درزمینه تکمیل زیرساخت معابر روستاهای دارای دهیاری و شورای اسلامی زیرسازی و آسفالت و اکثر زیرساخت های تکمیل شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات انجام شده درسال جاری را صدور پروانه ساختمان جهت نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی خسارت دیده دراثر سانحه سیل عنوان کرد و افزود : دراین راستا باهمکاری دهیاران و شوراهای اسلامی پرونده متقاضیان تکمیل و به بنیاد مسکن ارجاع داده شده است.

باقری اظهارداشت : درراستای اشتغال زایی و بهبود وضعیت اقتصادی روستایان کانون های اجتماعی و صندوق های خرد در روستاهای بخش تشکیل و طرح های دارای توجیه اقتصادی به بانک عامل و نماینده معین اقتصادی ارجاع داده می شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود توانمندسازی و خودکفایی دهیاری ها را اولویت اصلی بخشداری درسال ۹۷ دانست و افزود: دراین راستا اولین مجموعه گردشگری و تفریحی باغابر با اعتبار ۵ میلیارد ریال جهت خودکفایی و درآمد زایی دهیاری احداث می شود .

بخشدار لاله زار ازشوراهای بخش لاله زار خواست: ضمن شناسایی پتانسیل ها و فرصت های هرروستا با برنامه ریزی دقیق نسبت به رفع مسائل و مشکلات اقدام و درمسیر توسعه پایدار گام بردارند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.