مراسم گرامیداشت شب هفت شهدای گمنام دفاع مقدس در اسکو برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه دراستان آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت شب هفت شهدای گمنام دفاع مقدس در اسکو جان دادن در راه خدا را یکی از مصادیق کمک به دین خدا جهت گسترش و ترویج آن در تمام دنیا اعلام کرد و گفت :شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با نثار جان خود با عث تقویت اسلام شدند و ما وظیفه داریم از آرمان های شهدا حفاظت کرده و فرهنگ و تفکر شهادت در راه اسلام را به نسل آینده انتقال دهیم .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به دشمنی اشکار استکبار جهانی و ایادی آن با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود : امریکا و کشورهای غربی از همان دوران پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه آرمان های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس بسیج شده اند تا از گسترش و نفوذ دین اسلام و انقلاب اسلامی در دنیا جلوگیری کرده و در این راه بسیاری از شخصیت های انقلاب را ترور کرده و جنگ تحمیلی را بر علیه ملت ایران براه انداختند اما ملت غیور ایران ایستادگی نموده و این توطئه ها را خنثی کردند .

امام جمعه تبریزبه فتنه های اخیر در برخی شهرهای ایران و سوء استفاده دشمنان از آن اشاره کرد و گفت : دشمنان در کمین نشسته اند تا از کوچکترین مسائل کشور سوء استفاده کرده و در جهت ناامن کردن امنیت کشور قدم بردارند .

وی گفت : مردم برخی مشکلات بر حق دارند که لازم است مسئولین ذیربط نسبت به حل انها اقدام نموده و نگذارند این مسائل دستاویزی برای موج سواری دشمنان بر علیه نظام بوده و مردم از انقلاب دلسرد شوند .

حجت الاسلام آل هاشم وجود برخی مشکلات در جامعه را نتیجه بی توجهی برخی از مسئولین در ادارات دانسته و گفت : مردم این مشکلات را از بی عدالتی برخی مسئولین می دانند نه از انقلاب اسلامی و لازم است از این انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت کرده و در جهت پیشرفت و تعالی قدم برداریم .

وی تنهاه راه مقابله با توطئه های دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را اتحاد و برادری ملت با یکدیگر دانسته و افزود : اگر بصیرت داشته باشیم و در مسیر ولایت قدم برداریم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و لی اگر بصیرت کافی نداشته باشیم ناخود آگاه به دشمن کمک خواهیم کرد .

 

انتهای پیام/ش

اتحاد و برادری ملت تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار