معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند از صادر شدن مستقیم پسته از زرند به ژاپن خبرداد.

پسته زرند به ژاپن صادر می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه در شهرستان زرند بیش از 45 هزار هکتار باغ پسته وجود دارد، گفت : پسته زرند مرغوب ترین پسته در سطح کشور است.

وی با عنوان اینکه پسته زرند از لحاظ سبز بودن مغز آن بی نظیر است، بیان کرد : از همین جهت پسته زرند مشتری زیادی دارد و حتی بعضی اوقات دیده است بعضی از تجار رفسنجانی پسته زرند را خریداری کرده و با پسته خود ترکیب کرده و سپس آن را فروخته اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند با ابراز اینکه در سال جاری 600 میلیارد تومان پسته از زرند به کشورهای دیگر صادر شده است، تصریح داشت: در جهت صادر کردن پسته زرند به خارج از کشور یک تجار زرندی مجوز صدور پسته زرند به ژاپن را گرفته است.

وی افزود: پسته زرند مستقیم از خود زرند به ژاپن صادر می شود و با این کار کشور های اروپایی دیگری نیز جذب می شوند تا این پسته را خریداری کنند.

صادق زاده با بیان اینکه به دلیل خکشسالی های متعدد سطح تولید پسته زرند کاهش یافته است، تصریح داشت: کشاورزان به سمت آبیاری های نوین و قطره ای سوق پیدا کنند تا پسته زرند در آینده با مشکل مواجه نشود.


انتهای پیام/س

 

صادر شدن مستقیم پسته از زرند به ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار