مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال برای پیروزی در شهرآورد هشتاد و ششم از انگیزه زیادی برخوردار هستند.

کاظم اولیایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر دو تیم در وضعیت مناسبی قرار دارند اما بازیکنان استقلال از انگیزه بیشتری برخوردار هستند و در صورتی که بازی مساوی نشود آبی پوشان برنده دربی خواهند بود.

وی با اشاره به حضور جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و مارکو فان باستن در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به حضور اینفانتینو و فان باستن در ایران از هواداران دو تیم درخواست می کنم که تنها به تشویق تیم مورد علاقه شان بپردازند و از حواشی بی مورد پرهیز کنند.

اولیایی ادامه داد: حرکاتی مثل توهین به تیم مقابل، انداختن لیرز و پرتاب مواد منفجره به هیچ عنوان در شان هواداران استقلال و پرسپولیس نیست و بازتاب بدی در رسانه های داخلی و خارجی خواهد داشت، امیدوارم در دربی هشتاد و ششم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و شهرآورد تهران در امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

او در پایان گفت: بازی دربی با سایر مسابقاتی که در طول سال برگزار می شود قابل مقایسه نیست زیرا این دیدار از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، به اعتقاد من هر تیمی که با روحیه و انگیزه بالا در میدان ظاهر شود و از شکست نترسد شانس بیشتری برای برنده شدن خواهد داشت.

انتهای پیام/

اظهارات اولیایی در مورد دربی 86

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار