مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم.

غفوری:استقلال بهترین تیم ایران  استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خداراشکر در درجه اول توانستیم بازی را ببریم و این دیدار بسیار برای ما مهم بود و بسیار خوب است که جلوی هواداران شرمنده نشدیم.

او ادامه داد:در نیم فصل اول این بازی را باخته بودیم و به همین دلیل فشار زیادی روی ما حاکم بود و خیلی اذیت شدیم.

مدافع استقلال بیان کرد: تا در مورد مساله‌ای فکر نکنی به آن نخواهید رسید. صبح امروز پس از اینکه از خواب بیدار شدم پیش خودم فکر کردم که بهترین بازیکن زمین می‌شوم و خداراشکر همین اتفاق هم رقم خورد. درست در لحظه‌ای که تیام توپ را گرفت حس کردم که گل می‌زنیم.

او در ادامه درباره عملکرد استقلال گفت:در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتیم و استقلال بهترین تیم ایران در نیم فصل دوم محسوب می‌شود. امیدوارم بتوانیم در آسیا موفق باشیم .ما شانس کسب جام در رقابت‌های جام حذفی را داریم و توکل به خدا در آنجا جام بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

همچنین این بازیکن درباره درگیری اش با بازیکن پرسپولیس گفت: من درباره خلیل زاده حرفی ندارم که بگویم و حرف او بسیار زشت بوده است و هر چیزی که او گفت لیاقت خودش و خانواده اش است.

او در رابطه با تیم ملی گفت: نظر نهایی را کی روش می‌دهند و من سعی می‌کنم تا نظر او را جلب کنم.

انتهای پیام/

اظهارات مدافع استقلال پس از برد برابر پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار