رئیس سازمان لیگ گفت:در نظر داشتیم ثابت کنیم که ما می‌توانیم بدون هیچ مشکلی از دیگر تیم‌ها میزبانی کنیم.

فتاحی:می خواستیم به رئیس فیفا ثابت کنیم ما از لحاظ میزبانی مشکلی نداریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حواشی شهر آورد پایتخت که بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد، گفت: افرادی که دست به پرتاب مواد محترقه زدند دوستدار و هوادار پرسپولیس نبودند. کسی که هوادار واقعی پرسپولیس باشد چنین کار زشتی انجام نمی‌دهد. سنگ‌هایی که توسط هواداران به داخل زمین پرتاب شد از زیر صندلی‌ها برداشته شد و این کار درست نیست.

او ادامه داد:ما اتفاقات این بازی را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و مسئولان آنجا طبق قانون با هواداران متخلف برخورد خواهد کرد. متاسفانه در صورتی که جرایمی برای تیم‌های متخلف در نظر گرفته شود بازیکنان اظهار نظر می‌کنند که آقایان در کمیته انضباطی بنگاه راه انداخته اند و تنها به دنبال در آمد زایی هستند.

فتاحی خاطر نشان کرد:ما که نمی‌توانیم بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم یا به شهرستان دیگری موکول کنیم.  بهتر است خود مردم مراعات کنند. همه چیز خوب بود به غیر از اشیاء و نارنجک‌هایی که توسط هواداران به داخل زمین انداخته شد. از بد شانسی ما تمام این اتفاقات جلوی چشمان اینفانتینیو رئیس فیفا اتفاق افتاد چرا که ما در نظر داشتیم به او ثابت کنیم که ما می‌توانیم بدون هیچ مشکلی از دیگر تیم‌ها میزبانی کنیم، اما با این حوادثی که بوجود آمد سخت است که از حق خودمان دفاع کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این آخرین دربی است که بلیت بین هواداران ۲ تیم به صورت مساوی تقسیم می‌شود یا خیر، گفت:همانطور که در دربی رفت عنوان  کردیم طبق درخواستی که سازمان لیگ دارد برمبنای فرمول بین‌المللی است، ساز و کار آماده شده و وقتی آماده شد این کار را برای فصل بعد انجام خواهیم داد.

8 نفر برای فروش بلیت در بازار سیاه دستگیر شدند

فتاحی در پایان با تشکر از ماموران نیروی انتظامی توضیح داد: دوستان نیروی انتظامی در این روز‌ها کمک‌های خوبی بع ما کردند  و متاسفانه پلیس فتا روز گذشته در فضای مجازی سه نفر را که بازار سیاه به راه انداخته بودند دستگیر کرد و امروز هم ۵ نفر دیگر در ادامه همین روند دستگیر شدند. یک دزد هم که اقدام به ربودن گوشی‌های تماشاگران می‌کرد امروز دستگیر شد.

انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره حواشی بوجود آمده در دربی ۸۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار