هافبک آبی پوشان گفت: استقلال تیم بزرگی است و ما هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم.

ابراهیمی:هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم/به دنبال تلافی شکست سنگین سال گذشته مقابل العین هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی پس از برتری استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که با این پیروزی شیرین دل هواداران را شاد کردیم، ما بازی قبلی را باخته بودیم و خوشبختانه در این مسابقه جبران کردیم. امیدوارم موفقیت هایمان در بازی‌های آسیایی هم ادامه داشته باشد و همچنین بتوانیم در جام حذفی نیز قهرمان شویم. چرا که ما هم بیشتر از این‌ها به هواداران بدهکار هستیم و باید جبران کنیم. استقلال تیم بزرگی است و ما هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم.

او درباره پیروزی‌های بزرگ استقلال مقابل الهلال و پرسپولیس در این ۲ هفته اخیر گفت: بازی‌های سختی برای ما بود به صورتی که فشار زیادی را تحمل کردیم و این پیروزی‌ها قدرت و همدلی‌مان تیم ما را نشان می‌دهد. تلاش ما این است تا در ادامه موفقیت‌های بیشتری را بدست بیاوریم.

هافبک استقلال درباره اظهار نظر شفر مبنی بر این که گفته بود ابراهیمی بهترین بازیکن فوتبال ایران است گفت: همیشه تلاش کرده‌ام وظیفه‌ای که مربی به من محول می‌کند را به نحو احسن انجام دهم. امیدوارم بتوانم این کار را در ادامه نیز با موفقیت انجام دهم و برای تیمم موثر باشم.

او درباره دیدار مهم هفته آینده این تیم مقابل العین گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم در دیداری که با شکست سنگین مقابل العین از لیگ قهرمانان آسیا فصل گذشته کنار رفتیم، بازیکنی نداشتیم که بخواهد برای ما بازی کند و بدون بازیکن خاصی به مصاف این تیم رفتیم. امسال با قدرت تمام و برای موفقیت استقلال به امارات خواهیم رفت تا بتوانیم هم نتیجه خوبی بگیریم و هم شکست سال  گذشته را جبران کنیم.

هافبک تیم استقلال خاطر نشان کرد: فکر می‌کردیم که مقابل پرسپولیس بتوانیم برنده شویم. روند تیم ما به قدری خوب بوده است که هم ما و هم هواداران این باور را داشتند که می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد این پیروزی را به هواداران مان تقدیم می‌کنیم. ما در نیمه اول چند موقعیت صددرصد برای گل زدن داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما در نیمه دوم و با توجه به این که جلو بودیم، ناخواسته تیم مجبور به دفاع شد که شفر نیز علاقه‌ای به این امر نداشت. ما می‌خواستیم منطقی‌تر بازی کنیم و این که توانستیم از گل خود محافظت کنیم، برای ما بسیار خوب بود. تمام هدف ما از اول بازی کسب سه امتیاز بود که خدا را شکر به این هدف مهم دست یافتیم.

او درباره عملکردفغانی هم گفت: فغانی آن قدر داور بزرگی است که اگر یک اشتباه نیز انجام دهد، هیچ اتفاقی برای او نمی‌افتد، زیرا همه به او آن قدر اعتماد و اعتقاد دارند که بدانند با حضور او مشکلی پیش نمی‌آید.

هافبک استقلال درباره حضور اینفانتینو گفت: امیدوارم بازی خوبی دیده و بتواند حمایت بیشتری از فوتبال ایران داشته باشد. امیدوارم شاهد پیشرفت فوتبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیمی درباره دربی ۸۶

برچسب ها: دربی 86 ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار