نخستین مجمع عمومی موسسه قهرمانان با حضور قهرمانان‌، مدال‌آوران‌، ورزشکاران‌، افتخار‌آوران در آوردگاه‌های جهانی‌، آسیایی، المپیک و پارالمپیک در کرمانشاه برگزار شد.

سونیا گماری دبیر مجمع عمومی قهرمانان در گفتگو با  خبرنگار گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: این مجمع با  هدف استعدایابی کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست و کودکان  کار  در زمینه ورزش های حرفه ای  تشکیل شده است و نخستین جلسه این مجمع است که قرار است رییس و اعضای شورای مجمع نیز در این جلسه معرفی شوند.

 قهرمانان مدال آور کرمانشاهی به کمک کودکان بی سرپرست می آیند+تصاویر

ملی پوش قایقرانی  گفت: قهرمانان با  همکاری  در تلاشن که  بتوانیم در آینده نخبه های خوبی از این کودکان پرورش دهیم همان طور که  نخبگانی همیشه از دل این کودکان  پرورش یافته است  و به مجامع بین المللی راه پیدا کرده اند.

گماری افزود: می توانیم این قول را بدهیم که  اگر انجمن خوب پیش رود بتوانیم این موضوع را نیز در سطح کشور پیگیری کنیم و  انجمن کشوری با حمایت قهرمانان ملی کشور برای استعدایابی کودکان کم بضاعت  تشکیل دهیم.

 قهرمانان مدال آور کرمانشاهی به کمک کودکان بی سرپرست می آیند+تصاویر

سونیا گماری از ملی پوشان تیم قایقرانی است که توانست در سال 2014 مدال  برنز مسابقات آسیایی بخش اسلالوم را کسب کند .

گفتنی است در این مجمع  علی مظاهری  مریم هاشمی  بهزاد خالوندی سونیا گماری و  سعید احمدی  شهنام نظر پور  سامان حیدری دیگر قهرمانان مدال آور کرمانشاهی حضور داشتند.

قهرمانان مدال آور کرمانشاهی به کمک کودکان بی سرپرست می آیند+تصاویر

انتهای پیام/ز

 

استعدادیابی کودکان بی سرپرست با کمک قهرمانان مدال آور کرمانشاهی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.